Mjölk!!

Jag vill ha mjölk NU! Ett stort jävla glas me iskall mjölk är jag sugen på.. tyvärr finns det ju ingen mjölk här nu.. mhm! Så måste vänta typ 4 timmar till innan ja får de.. fy fan va segt ! !
Åt en dumle klubba för ett tag sen.. brukar efter ett tag bli jävligt sugen på mjölk då haha!
Men tyvärr får jag väl hålla mej till vatten i 4 timmar till.. hur jävla kul de nu är.. psst!

Annars går de väl bra här på jobbet.. registerar saker som luktar kiss just nu. Jätte mysigt faktiskt! Not!
Hemliga saker. Som sagt, har ju ett topp hemligt jobb.. höhö! Kort för att komma in i byggnaden, trycka på en knapp för att kunna ta sej ut. Och sen dessutom behöva dra kortet igen när man ska ut me bilen genom stora grindar. Snacka om fängelse. Eller så kanske vi är toppen hemliga agenter allihopa ! ;)
Ja tycker iaf det är extremt roligt att ta sej in genom dörrarna här. E inga vanliga dörrar serru. nej man drar kortet så öppnas de två dörrar som sedan stängs bakom en, för att sedan öppna nästa dörr.. Så e lixom som ett litet bås som man blir instängd i innan man kommer in höhö. ! Vore ju coolt om de kom några laser strålar eller något oxå som scannade av din kropp ;P   Ja ni hör ju vilket häftigt jobb jag har !  Tyvärr ska jag förstöra de roliga med å säga att det faktiskt inte är så häftigt ! Men ganska kul.. fast de e nog folket som ja jobbar me som gör de lite roligare .. mhm!
Alla arbetsuppgifter är väldigt enformiga här på ericsson, du gör typ samma sak hela dagen! Så de e ju tur att vi har en rolig avdelning. :)

För ett ögonblick så glömde jag av mjölken. men kom på den nu igen när ja såg min rubrik! Tusan!

Kram på er !

Kommentarer
007 säger:

Du vet att du scannas i "slussarna" va?

2010-11-11 | 20:47:34
sara säger:

Kan hålla med om att mjölk är så gott :D dricker nog minst två glas per dag.



Ja man får passa på att äta peppakakor nu då:P Har inte så stor koll på vad man inte kan äta när man ammar, men bör nog kolla upp snart.



Fin mage du har, såg bilderna i ngt inlägg längre ner. mellan vecka 30-35 växer den jättefort tyckte jag.



Hur många veckor har du kvar på jobbet nU? var det året ut du skulle jobba?



Hoppas allt är bra med dig!



Kramar



2010-11-11 | 21:17:07
Bloggadress: http://sarashemsida.blogg.se/
Lina säger:

Hade jag kunnat så hade jag kommit med mjölk till dig!! Jag har fan druckit typ 1 liter idag, så jäkla gott!

2010-11-11 | 22:26:13
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback