Måndag!

Då har vi kickat igång ännu en ny vecka. Alltid segt att gå upp på måndag morgonen, men de fick gå, släppa mej in i duschen så blev man väl någorlunda pigg där :) hehe.

Kl 8 va de "kurs" på mvc, idag va de amning och BB.  Helt okej info och man fick lite mer koll på de där me amning som verkar ta en jäkla massa tid :p
Hoppas allt sånt kommer gå smidigt och funka som de ska :)

Fick ett sms av min kära arbetskompis Mattias oxå. Ett bra sms. De fanns inget å göra på jobbet så fick välja om ja ville va hemma eller komma dit å rulla tummarna me dom andra.  Jag valde val nummer ett höhö;)
Så nu e ja hemma igen å sitter å har ont i magen.. =S Mindra roligt kanske..
men brukar få de varje gång ja går upp, undra varför ? Å har tyvärr inte riktigt släppt än. Känns typ som magknip.
Lilleman va vaken under hela kursen, bra då vet han hur man äter när han kommer ut !  ;)
Han tog en liten powernap under hemvägen men är nu vaken igen å kör fullt fart !

Nu ska ja greja lite här hemma å sen tar ja mej till stan igen för att möta upp min far för lite lunch :D

Kram

Kommentarer
MALIN - Längtar efter min prinsessa! säger:

Tack söta du! Ja, jag gillar rummet :)



Oj vad tidigt du fick vara hos BM, vi har våra sådana grupper på kvällstid!

Skönt att vara hemma från jobbet!

2010-11-29 | 10:40:19
Bloggadress: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Sanna - Gravid i v.27 säger:

sv: Jag åt en massa deg när jag bakade och jag fick inte ont i magen iallafall haha. Men det är nog från person till person. :) Gott som tusan var det iallafall. ;)

2010-11-29 | 11:25:30
Bloggadress: http://saaanna.blogg.se/
Elin - gravid v.33 säger:

Vad skönt att du fick va hemma från jobb! =) Sånt tackar man ju inte nej till, haha.



Ja det där med amning är ett stort ämne, men jag hoppas och tror att allt ska gå bra =) Man får tänka positivt :) Vi ska prata om amning nästa gång vi har föräldrakurs =)



Ha en fin dag och hoppas ditt magont går över.

Kram kram =)

2010-11-29 | 11:27:24
Bloggadress: http://bebis2011.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback