Kasst!

Shit va ja e kass på att blogga denna helgen hehe.. men finns alldels för mycket å göra för att få tid å sitta vid datorn!
Fattar inte vart jag får alla krafter ifrån just nu haha.. men dom finns där.  Kunde inte somna i natt heller, så somna nångång på morgon kvisten å sen upp vid 11 igen...
Kört bort massa skräp.  Vart på babyproffset å hämta ut min gratis box.  Köpte även en söt body. :)
Sen till knalle å köpte lack färg till en byrå  å även in på HM å köpte nya mamma leggings.
Har ju köpt lite allt möjligt här nu i helgen, men har verkligen inte haft tid att fota å visa er, får göra de när ja får lite tid över imon kanske : ) E ju ganska fullt upp då oxå..

Har iaf nu hållt på att storstäda här hemma i lägenheten, både dammsugare å mopp har vart frame å tagit sej ett varv nu :) Nu e vi redo för 1;a advent imon :D

Nu tänkte jag att jag skulle äta något.. kom på att ja inte har gjort de å hela dagen än utan bara druckit lite nyponsoppa.. så ja jag frågar mej än en gång, vart tusan kommer mina krafter ifrån? haha.
Har fått nån super power denna helgen som inte funnits där på länge :P
Men känns skönt att ha mycket gjort nu!

Hoppas ja inte somnar i bio stolen ikväll höhö ;)

Kram

Kommentarer
Anna - Mamma till Kevin säger:

Ja visst är dom söta! Älskar tomtar "utan ögon"!



Roligt med IKEA och att hämta spjälsäng! :-) Står den bäddad alla redan nu då eller? :-)



JAjemän det gör hon!



Hoppas du har det bra och att du får en fin första advent i morgon! :-)



KKRAM

2010-11-27 | 20:49:20
Bloggadress: http://[email protected]
MALIN - Längtar efter min prinsessa! säger:

Åh, supertack för den länken! Har inte spotify installerat på min dator men ska starta upp sambons sedan och lyssna på din lista!



KRAM!

2010-11-27 | 20:56:28
Bloggadress: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback