Kan mina tankar påverka haha

Hahaha gud va lustigt Idol sluta idag me tanke på mitt tidigare inlägg..
Trodde verkligen inte att de skulle bli Elin och Linnea som skulle hänga löst..  även om de va de jag ville.. haha vad knäppt ! :P
Men nu var iaf den lilla finska flickan borta..va lite för mycket flås å mindre sång idag från hennes sida.
Men jaja man märker att det mest är små tjejer som sitter hemma och röstar nu efter pojkarnas utseende.

Kort sammanfattnining.

Jay - Grymt bra som vanligt.
Minnah - Cool tjej idag me !!
Linnea - Egen stil , men samma sak för ofta nu.
Elin - Mer flås än sång. Inte ok idag!
Andreas - Börjar gilla han mer, men de e nog mest humorn , inte som artist :p
Olle - Snygg . men sången va katastrof idag!

Ja de va så jag uppfattade som ikväll iaf : )

Nu ska ja kolla runt lite på nätet.. sen blir de nog något av avsnitt av gossip girl !;)
Känns som ja börjar bli lite hungrig igen höhö... Kanske blir nån rosemacka me en kopp te eller ett glas oboy..we will seeee ! ;)

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback