Hungrig!

Ja sitter här och svälter!!
Nej så illa kanske det inte är.. men jävligt hungrig är jag nu iaf.  Hoppas de är nån god mat i matsalen idag. För ja har ingen med mej !  Tänkte tagit med mej pannkakor, men så åt ja de innan ja åkte till jobbet, å då va de bara 2 kvar nu, å de kommer ja ju inte så långt på! Så nej de får bli mat på jobbet idag...

Att veta att de är 7 timmar kvar å jobba så är de lite jobbigt så ryggen redan klagar .. mhm..
Får sätta mej å göra nån yoga här eller nåt. De hade vart nåt ! höhö

Nej nu vill ja fan ha mat så nu gick vi!!

Kram

Kommentarer
Tess säger:

Alltså om du kände dig gammal nu så känner jag mig bra äldre..haha..men jag är bara 5 år äldre än dig ser jag nu, har ingen aning om när böckerna kom men första filmen kom väl 2001 och det var inte så långt efter de första böckerna tror jag..men men.. :)



Ja, de låter bra dumma när de ska härma svenskan. Tycker ju inte alls att det svenska låter så men å andra sidan tycker de inte att de har konstiga namn eller låter konstigt heller! :) Vi är ju halvnorskar i vår familj men vi heter svensknorskvänliga namn allihopa.. :)



Popcorn är väldigt viktiga, finns inte smörkryddan så går jag nästan hem. Då sitter jag och tjurar under hela filmen..

2010-11-24 | 17:03:56
Tess säger:

Drog du från jobbet?

Tok..

2010-11-24 | 17:04:31
Bloggadress: http://[email protected]
Lina säger:

haha de är fan inte lätt o va gravid:P jag är oxå ganska förvirrad, skitjobbigt när man har sånt kontrollbehov som jag o vill ha stenkoll på allt ;) tror de va enda vi va uppskriva ihop på, jag ska nästa onsdag på nån träff, tror de va amning då,,, inte säker...haha=)

2010-11-24 | 17:19:23
Bloggadress: http://m
Elin - gravid v.33 säger:

Hoppas arbetskvällen går fort =)



Kramis

2010-11-24 | 17:44:54
Bloggadress: http://bebis2011.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback