Hejsan!

Ligger här just nu ganska så rastlös.. gud låt mej bli frisk å piggare nu. Ja har till och med mutat kroppen med glass nu så ja hoppas den ger med sej =)

Har iaf idag lyckats få i mej den första riktiga middags maten denna veckan. Av någon anlednig blev jag sugen på fisk. Så blev panerad fisk med potatis mos å spenat.
Har hört att det är obligatoriskt att ta kort på sin mat när man är gravid, så här e den! ;) höhö
De var gott, men fortfarande jobbigt att äta tycker jag.. ja å varm mat går inte så bra ihop när jag är sjuk.
Men fick iaf i mej lite mat.. om inte annat så blev nog lilleman glad :)



Kvällen har jag iaf tillbringat i soffan vid tven..
Kollade ju precis på Grays Anatomy. Och till det testa jag den nya glassen som jag köpte hem :D
Och ja den var god ! =)
Självklart en bild på det oxå höhö!
Dom svarta ränderna smakade verkligen saltlakrits..mmm!! =)




Men ja nu ligger jag här och tråkar igen.. är inte sugen på att göra nåt alls !
Ligger å halv bråkar lite me lilleman, han trycker ut sina små kroppsdelar å ja trycker tillbaka dom haha!
Väldigt kul lek tycker han. Inte jag. De gör ont !

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback