hej!

Jag lyckades somna en stund till slut innan efter ett bra tag.. så har vilat nu på dagen ist..
Nu tänkte jag strax hoppa in i duschen.. sen försöka klura ut vad som ska ätas..
Jag är sugen på pizza, men sen 5 min efter så blir de tvärtom å ja tänker blä ist, å sen kommer suget tillbaka.. haha. Svårt de där.  Sen är de många som läskas me tacos :P  Men de vet ja inte heller om ja orkar göra..
Ja får leva på lussebullar höhö ! ;) Har redan ätit två idag ;p
Här är mina mega bullar som jag sitter å trycker i mej :D För att vara första gången jag gör egna lussebullar så är det okej att dom blir tjocka å fula tycker jag hahah!;)  Får göra små å söta en annan gång ;)



Ja annars händer det väl inte så mycket mer ikväll heller... mer än att det är obligatorisk Idol kväll !;)
Så får ju bli en mys fredag framför tven sen !

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback