Heej söndag!

Har inte haft tid förrän nu att göra en liten uppdatering.. har inte suttit vid datorn på hela dagen.. duktigt ! höhö

Sov dock som vanligt ganksa länge så ja hade en sån där helvets natt.. släckte lite tidigare än dom andra kvällarna denna veckan för ja tänkte va duktig å försöka somna...
De hade inte lillkillen några planer på.  Sparka som en galning.. gav mej en halsbränna från helvetet. Och gick verkligen inte å ligga på nåt sätt, gjorde så ont i hela kroppen å va som sju svåra år att vända på sej.
Får ont om ja ligger på samma sida allt för länge, å de är ett jävla jobb att vända på sej me alla kuddar som man har intryckta lite här å var i ryggen å framför magen å mellan benen.. haha! Å sen känns de som de gör ont i varje ben i kroppen när ja vänder på mej.. ojoj... tog ett jävla bra tag innan ja somna iaf..
Jag har problem med att somna varje natt, men när jag väl sover så brukar jag som tur va faktiskt inte vakna mer sen förrän flera timmar senare. Hoppas de håller i sej ett tag till iaf : )

Väl uppe sen idag så fixa jag iordning mej å tog mej sen bort till knalleland för att kolla på Rusta för hade fått ett tips om billiga julstjärnor där ! :)
Å visst fanns de kvar till mej oxå hihi.. Så fick följa med 2 stycken hem till fönstrena i vardagsrummet :D
Så får tacka Anna för detta tips !!! :D Tyckte dom va fina å kosta bara 49 kr!! :D

Så här e en i ett fönster iaf :) Även två små tomtar åkte fram ;p



Sen ringde min far å fråga om ja ville åka med till farmor en sväng. Så han hämta upp mej så tog vi en fika där uppe hos dom :)
Sen nu ikväll blev de lite kinamat ... å nu ligger ja här mätt å belåten höhö!
Ska läsa lite bloggar nu tänkte jag och sen blir de nog att mysa ner sej i soffan igen å hoppas på att ja inte sett kvällens Beck film. Idag var de Den japanska shungamålningen, tror inte jag har sett den iaf ! :)

Imon är jag fit for fight för jobb igen... tacka fan att ja börjar med kvälls vecka nu när dygnsrytmen inte riktigt är som den ska : )

Hoppas de vart en lugn å fin söndag för er oxå!

KRAM från mej å magen :p

V. 30+5

Kommentarer
sara säger:



Mysigt med lite julbelysning :) SKa också sätta upp det i veckan:D



Skönt att du börjar senare på jobb idag, gött att sova ut när man kan :)



Haha låter så roligt när du beskriver lilleman i magen. En liten buse:) Mysigt när dem sparkar o rör sig men inte när det gör ont. Tycker dock det är jobbigare när min får för sig att sova länge i magen, då vill jag väcka honom. Dem sover ju mer på slutet.



Hoppas du får en fin dag!



Kram!!

2010-11-22 | 12:13:16
Bloggadress: http://sarashemsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback