Godnatt.

Då var veckans jobbigaste dag gjord än en gång.. eller jag vet inte om ja tycker att måndagar är jobbigast.. ibland kanske.. dom är mer jobbiga dom veckorna jag jobbar dag =) Men annars tycker jag torsdagar eller fredagar kan vara sega, dagen innan helg lixom.
Men jaja, 6 måndgar kvar..3 kväll. 3 dag. Känns väldigt konstigt.. känns ju jätte lite när man säger så..

Nu har magen fått i sej lite mat oxå.. är de något jag gillar så är de brysselkol haha.. konstig sak att äta sådär bara, men ja gillart.. så blev massa brysselkol me äggröra !  Får se hur go i magen ja blir av detta höhö!

Lilleman där inne verkar vara halv vaken då han inte sparkar men han vrider och vänder å har sej, trycker ut sina små kroppsdelar ordenkligt så man riktigt kan känna vart den lilla rumpan kommer ut !
Han kanske inte är vaken utan drömmer? De stod ju för ett tag sen i sån där gravid fakta att nu börjar bebisen drömma :P
Jag läste lite om nya veckan som jag såg hade ändrats på min grej jag har från libero på skrivbordet. Går ju in i vecka 30 imon tisdag. Men de har ju redan ändrats eftersom hon e efter 12. Men ja säger gärna imon ändå eftersom ja inte har sovit än, alltså ingen ny dag än :P
Men där stod de att man nu eller snart ska känna av när den lille hickar.. har läst hos några av mina gravidbloggar ja följer att dom har känt av detta nu.. så ja de e väl bara å vänta å se.. verkar ju som att man skulle kunna känna ganksa så lätt skillnad på hicka å vanliga sparkar :)
Men ja lite mer om nya veckan kommer väl upp imon me mag bilder åså.. :)  Kulan växer på iaf :P

Nu ska jag iaf krypa ner i sängen å kolla på lite gossip girl innan de blir sova :) Har verkligen fastnad i de nu igen haha. Har snart kollat igenom hela säsong 3 som ja börja på innan helgen ;)

KRAM !

Kommentarer
I väntan på Liten - Gravid i vecka 32 säger:

Ja det tycker jag att du ska göra, det passar ju så fint in på ens barn :)

2010-11-09 | 10:14:39
Bloggadress: http://madeleines.se
Linda Rangfeldt säger:

Sv: hej! Tack, du hade också en jättefin blogg ju :) Jag gjorde min "ljus" för ett litet tag sedan men ska göra min mörk igen. Gillade det bättre.



Ja men visst måste man ju få klaga litegrann så ;) Ja illamående kan tyvärr komma när som helst har jag hört. Min vän hade en period med spry och illamående, de gick över. Men nu i helgen så kom det tillbaka så hon va tvungen att gå hem från jobbet till och med. Tycker så synd om henne, jag förstår verkligen hur de känns :P hehe.



Vet du vad som väntar i din mage då? :) Flicka eller pojke?

2010-11-09 | 11:56:25
Bloggadress: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback