Fundering...

Jobbar.. tar en pause.  Funderar på en clementin =) Är irriterad för ja glömde mitt lepsyl hemma, ja vill ha de nu!! Ja har fått jätte torra läppar sen ja blev gravid.. mhm.. brukar inte ha de annars.. jobbigt!!

Sitter och funderar lite igen över bebis namn... nu vet vi ju att det är en liten kille, har ju haft typ samma namn som topp 1 hela tiden under graviditeten på pojknamn.  Men ändå kan ja inte sluta titta runt bland andra namn och fundera. Men ja fastnar ändå inte för något annat namn lika mycket. Men tänk om han inte ser ut som en liten *hemlis* höhö, när han kommer ut..  så de kan ju fortfarande vara bra att ha lite andra förslag i huvet oxå.
Gud ja tycker det är svårt.

Nej ja orkar inte äta nån clementin nu. Då måste jag gå och hämta papper för att lägga skalet i . De lät jobbigt.
Jag väntar tills ja måste på toa ist. vilket oftast inte brukar dröja så länge =) Tar och suger lite på en marianne så länge.. a ja har några av mina tant godisar kvar, låg några i min fika å hoddien :P höhö! Ja älskar när man glömmer roliga saker i fikorna, blir lixom som en liten suprise när man hittar dom. Roligast är de när de ligger pengar där haha!  Men nu fick ja nöja mej me lite godis ;)

Var iaf en kille på jobbet som gjorde min dag till mycket rolig innan. Kanske jag orkar skriva om den lilla historian sen. För de va kul. Vi skratta gott åt de på jobbet.  De är kul med korkade människor :P

Nu jobba!
KRAM

Kommentarer
Ida- Blivande mamma till pärlan. säger:

Tack =)

Ja nu kan man räkna med bebis när som =)

Inga stora planer blir gjorda nu.

2010-11-10 | 20:29:14
Bloggadress: http://alexandraida.blogg.se/
Linda säger:

Killnamn är svårt tycker jag. Det lilla problemet har inte jag ;) Skönt att ni har ett toppnamn iaf.

2010-11-10 | 22:46:33
Bloggadress: http://kameralins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback