Försöka sova kanske..

Så då har ja kommit till ro här hemma.. ätit upp dom två pannkakorna som va kvar å ordagrant vräkt i mej en halv påse med mini marshmellows.. de va gott höhö !!!
Sen betalade jag endel av mina räkningar, något av de tråkigaste som finns.. å inte blir man gladare när man ser hur beloppet på banken sjunker å man vet att det är mer som ska drag på autogiro å grejer.. suck.. men jaja den ångensten går väl över den oxå :)
Tänk att livet faktiskt går ut på att jobba å slita för att kunna betala räkningar för att få tak över huvet å mat på bordet.. sjukt egentligen !! E ju inte lite år man jobbar heller..
Synd att man inte vinner på lotter !!

De är många som säger att magen växer ganska så mycket under veckorna 30-35. Å ja de kan ja nog hålla med om.. tycker fan ja blir större nu hela tiden.. att veta att de är åtta veckor kvar å att man ska bli större är ibland lite kämpigt..
Å alla kommentarer man får hela tiden, njuuut du kommer sakna magen å va gravid sååå mycket !!
Jo visst de kankse man kommer, typ när magen va mindra å man inte hade ont nånstans! ? Nu är de ingen ide å säga så till mej för helt ärligt så kommer jag inte sakna detta ett dugg.. Stor mage, värk i kroppen och otroligt hårda sparkar ifrån lilleman.. nej ja ser ingen saknad i de! Mer saknad att inte vara gravid.
Sen kan ja förstå att man kanske saknar den där lilla söta kulan man en gång hade å dom små mysiga buffarna som kom inna... men ja, den tiden är förbi.
Men visst njuter jag av att vara gravid, men inte på samma sätt längre.. nu längtar jag mer än någonsin efter jan å lilleman tittar ut ist.

Nu tänkte jag ta mej upp och borsta tänderna och göra mej klar för sängen.
Titta lite i nya jysk katalogen ja hitta i köket, den va lite tjockare än vanligt.. kul :) Tycker de finns mkt fint där!
Sen blir de säkert att ja läser lite i min bok Flyga drake som ja börja i för nån dag sen , för känner ja mej rätt så kommer ja inte va lika trött när ja väl släcker ner här på datorn.  ;)

Men god natt iaf!
Kram

Ett gammalt ego kollage på mej höhö :P


Kommentarer
I väntan på Liten - Gravid i vecka 34 säger:

Ja fy jag förstår det, men som du säger - snaaart är det slut på det :D

2010-11-25 | 09:47:15
Bloggadress: http://madeleines.se
Sanna - Gravid i v.26 säger:

Sv: Nej fy det är verkligen fruktansvärt. Hoppas det går över snart för både dig och mig. Vet du varför man får så ont?



Hade du tänkt jobba graviditeten ut? :)

2010-11-25 | 09:55:46
Bloggadress: http://saaanna.blogg.se/
Tina 21 år - gravid vecka 29 säger:

Buffarna kommer man nog sakna, precis som du skriver :) Dom är ju så mysiga!

2010-11-25 | 15:08:08
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/
Tina 21 år - gravid vecka 29 säger:

Sv: jag jobbar som förskollärare :) Jobbar på småbarnsavdelningen med barn 1-3 år.

2010-11-25 | 15:38:25
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/
Jessica ♥ Gravid säger:

Fina bilder :D

2010-11-25 | 20:28:04
Bloggadress: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback