Fler kuddar...

Har kommit på att ja vill ha ännu fler kuddar i sängen.. kanske de blir skönare då?
Just nu finns de 7 stycken som ja använder på den sidan av sängen ja sover på.. ja vill ha fler..
Går verkligen inte att ligga bekvämt på något sätt.. min rygg tar verkligen stryk. Å är de inte ryggen så blir de obekvämt för nacken.. vilka problem!!
Men ja, jag vill ändå ha fler kuddar!! :)

Har iaf tagit mej tillbaka till sängen nu.. legat i soffan å kollat på två filmer som gick på tv. Började med Toy story 2, älskar animerad film höhö! Sen direkt efter de började en film som hete I hennes skor. Sett den förrut men va länge sen så va kul å se den igen, Cameron Diaz är med i den tex.

Så ja de blev inte så mycket gjort denna dagen som jag skrev innan... men ibland får man ha såna dagar oxå.. idag har kroppen bara inte velat göra något alls mer än att ligga stil å känna sej tung. Däremot är de någon där inne i kroppen som, som vanligt inte har haft några planer på att ligga stil och ta en lugn dag ! :)
Fick byta ställning ett antal gånger i soffan vid sista filmen då han sparkade som en galning på min blåsa, och vissa gånger gjorde det riktigt ont så jag hoppade till.. låg ja ner fick ja ont i ryggen, satt ja upp fick ja ont av att han sparka.. så ja de blev att pendla upp å ner hela tiden! haha.

Nu ska ja fortsätta kolla på gossip girl!  ;) höhö

KRAM

Kommentarer
Ida- Blivande mamma till pärlan. säger:

Just nu är det hårda hälar som trycks mot mina lungor =S

Jag bara längtar efter att min mage skall sjunka.

2010-11-07 | 12:10:55
Bloggadress: http://alexandraida.blogg.se/
Theodora säger:

Kuddar kan man aldrig få för många av :)



Tack för lyckönskningarna inför min första arbetsdag! Som jag förstått det skall jag mest vara på Ericsson men det återstå att se imorgon!

Ha en härlig söndag!

2010-11-07 | 12:57:07
Bloggadress: http://theodoraaa.blogg.se/
Tina 21 år - gravid vecka 26 säger:

Jag vill också köpa massa kuddar, men mest för att jag tycker dom vi har är äckliga.. Det står på lappen att man inte kan tvätta dom, och dom är några år gamla. USCH! Massa kvalster och sånt, massa döda kvalster och massa avföring i kuddarna. Måste köpa kuddar som man kan tvätta..

2010-11-07 | 17:13:05
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/
Steinlilly säger:

Perfect site, i like it!

2010-12-20 | 12:23:29
Bloggadress: http://steinlilly.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback