Film film film.

Sitter just nu och föröver massa filmer ja har på datorn till en av mina externa hårddiskar ist för att få lite plats på dator igen.. ja e jädrans bra på att fylla upp den tills de inte finns nån plats kvar hehe.
Som nu då ja hade över 30 gb film i en mapp.. bättre å lägga över det på en hårddisk =)
Så ja sen i jan när jag går på mamma ledighet så behöver jag ju inte oroa mej för att inte ha något att göra.
Jag kan kolla på film i 3 veckor tills de e dax för bebis haha!
Jag är väldigt bra på att ta hem en massa filmer men väldigt dålig på att kolla på dom emellan åt. Jag brukar ha mina små perioder.. nu va de länge sen, men de e nog mest för ja brukar fastna i serie träsket ist :)
Men snart får de nog bli lite film igen. Det är ju faktikst kul att kolla på och roligt att kunna tipsa om man ser något bra:) !

Men som sagt, ja måste va på ett speciellt humör för att kunna ta mej igenom en film, blir annars väldigt lätt rastlöst och måste pausa flera gånger för att göra nåt annat haha! Därför är de alltid kul när man hittar en såndär extra bra film som man fastnar i : )

Har ni några film tips? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback