Där kom de..

Nu märks de att hösten/vintern är här för då ligger alla hemma och är sjuka.  Ni kan räkna in mej i den gruppen just nu. Blä!
Vart man än går så är det någon som hostar eller snörvlar.
Två kalas på en helg betyder mycket baciller höhö.. De klarade vist inte min gravida kropp med sänkt emunförsvar av.. så dom hoppade på mej direkt!
Så idag har de vart en sån där tråkig hemma kurara sej dag.. Feber å snorig. Så jävla tråkigt!
Ja hatar att ligga stil en hel dag.
Speciellt när de är obekvämt att ligga ner haha!  Ligger ja på ryggen så är halsbrännan allra värst.
Lägger jag mej på sidan så är de någon som börjar böka som bara den i magen. Så ja min lillkille är väääldigt lätt väckt. De räcker att ja byter sida på kroppen så är han igång, eller att man råkar knuffa lite på magen, ja då ska han gärna knuffa tillbaka 10 gånger ist för en!  Busunge !

Men man märker när jag är sjuk för ananrs hade jag inte vart klarvaken kl 6 i morse höhö ! Inte sovit speciellt mycket i natt.. har nog kollat på kl en gång varje timma.. suck..
Men har iaf fått lite sömn nu på eftermiddagen som tur va..
Nu äter jag även lite lunch/middag... tycker mest det är jobbigt att äta när man är sjuk, men nu måste jag ju äta för någon annan, så de e bara å försöka få i sej lite mat.

Nu tänkte jag kolla sista avsnittet av gossip girl.. vad ska jag kolla på sen !?!? haha
Fast kollar just nu på en jätte bra sida som jag fick av en vän, den har verkligen alla serier!!! Så ja de finns nog å göra iaf ;)
http://www.free-tv-video-online.me/internet/
här e sidan om någon mer vill kolla :P man behöver inte ladda ner något så de e skit bra =)


Kram!!

Kommentarer
Ida- Blivande mamma till pärlan. säger:

Usch så blir det dubbelt så jobbigt när man är gravid.

Jag har haft min snart i 8 veckor o den vill INTE gå över.

Kram

2010-11-15 | 17:37:17
Bloggadress: http://alexandraida.blogg.se/
MALIN - Längtar efter min prinsessa! säger:

Har också åkt på den obligatoriska höstförkylningen. Usch och blä för det!!!

Krya på dig!

2010-11-15 | 21:15:52
Bloggadress: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback