Blogg.

1 - Hur länge har du bloggat?
Oj svårt å säga då ja bytt blogg lite då å då hehe, men denna började ja skriva på i feb 09.

2 - Hur såg din bild av bloggar och bloggare ut en månad innan du själv började blogga?
Mhm vet inte, va ju så länge sen nu, men blogg världen va inte speciellt stor då iaf.  

3 - Vilken var den första blogg du förälskade dig i? 
Inget ja kommer ihåg. 

4 - Hur känner du inför dina första blogginlägg, när du såhär i efterhand läser dem?
Ja eftersom de är så länge sedan så är dom ju väldigt annorlunda emot idag, lever ju ett helt annat liv:p

5 - Hur många bloggar återvänder du till regelbundet som läsare?
De är ganska så många faktiskt, har en hel lista på bloglovin ;)


6 - Av de bloggar du läser, hur många procent är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar (t ex teknikbloggar, modebloggar, politiska bloggar)?
Är nog mest bara dagboksbloggar. Finns endel matbloggar oxå =)

7- nämn en bloggare (obs:länka) som verkar väldigt olik dig, vars blogg du tycker om.
Kan ju vara nån av dom stora bloggarna man kollar in hos ibland kanske. Brukar titta in hos Kenza, å ja vi lever väl inte direkt samma liv haha =)

8 - Nämn en bloggare (obs: länka) som verkar väldigt lik dig, vars blogg du tycker om.
http://miralina.blogg.se/ 
Go tjej ja fick kontakt med här via bloggvärlden. Bor i samma stad och dessutom ihop med en av mina gammla klasskompisar !:D

9 - Vad tycker dina närmaste om att du bloggar?
Jag vet inte.. men dom går väl inte å kollar vad ja skriver iaf :)

10 - Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Ja de hoppas jag haha..

11 - Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
Ja de tycker jag.  Är privat men finns ändå väldigt mycket saker jag inte skriver om som händer i mitt privatliv.

12 - Nämn några saker som du aldrig bloggar om, och varför.
Privata bråk m.m kanske man gärna inte tar upp här.

13 - I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse, tror du?
Det är nog mest för min egen skull, skönt att få skriva av sej ibland. Men visst är de kul att veta att ganska så många läser den och alltid kul med kommentarer:)

14 - Tror du att man kan lära känna en person genom att läsa hennes/hans blogg? 
Lite kanske.. beror ju helt på hur personen skriver. Men man kan nog få en liten uppfatting av personen iaf.

15 - Har du träffat folk IRL (in real life) efter att ha fått kontakt med dem via bloggen?
Nej inte än, men lär nog göra:)


16 - Tror du att det kan vara skadligt för vissa personer att blogga? 
Det kanske är om man blir för beroende, känner sej typ tvingad att skriva för andra vill de. Finns nog många som kan må ganska så dåligt å bli stressade av de.  

17 - Har du någonsin blivit sårad av någonting som skrivits till/om dig i kommentarer eller i andra bloggar
Nej


18 - Har du själv skrivit saker du ångrar i din egen eller andras bloggar?
Nej. Eller kan ju va nån små töntig pik till någon, men ångrar kanske är att ta i. Jag står alltid för det jag skriver iaf.

19 - Hur ser bloggandets nackdelar ut, för dig?
Ibland går man in å skriver fast man inte alls har tid till de hehe

20 - Tror du att du fortfarande bloggar om två år?
De kommer jag nog göra. Hoppas de iaf, då de är kul :)

21 - Nämn 5 bloggare som du vill ska svara på enkäten.
Dom som vill får göra de :P

Listan hitta jag iaf hos Tina =)


Kommentarer
Lina säger:

hihi=)

du missade förlossningsförlopp o smärtlindring idag! såg att du va uppskriven... trodde ju jag skulle få träffa dej men icke sa nicke! hoppas du haft en bra dag ialf :D

2010-11-23 | 22:04:37
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Tina 21 år - gravid vecka 29 säger:

Kul att läsa :D

2010-11-24 | 07:13:23
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback