Aj aj aj!!

Har inte hunnit sätta på halv åtta hos mej, men nu tänkte jag göra de=)
Jag fastna me att läsa bloggar ist.. vilket jag brukar göra, de tar längre tid än vad man tror att ta sej igenom alla inlägg folk skriver.. men ja gillart ! :)

Får väl se om ja lyckas ta mej igenom halv åtta hos mej.. har en sprängande huvudvärk, eller sitter inte så mycket i huvet just nu utan det är mer min ögonmigrän som gör sej påmind.. så jädrans ont. Å de blir ju inte bättre av att kolla på en data skärm... men vad ska jag göra då? Är ju inte trött för att sova å har ju inte lust att bara ligga å inte göra nåt i ett mörkt rum =S!

Har iaf hämtat mej en skål me flingor nu.
Lilleman håller på här fortfarande.. höhö.. fick till och med tag i en liten fot innan, men va någon som drog åt sej den jädrans fort å gav tillbaka med ett par sparkar..  Ikväll är han riktigt livlig !

Nej nu ska vi se om dom kan laga mat här i borås=)

Kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback