4 timmar.

Nu är de 4 timmar kvar tills hemgång. Känns ganska så segt faktiskt om jag ska låta min rygg få tala.
Men njee ja låter den va tyst ist å kämpar vidare här höhö!

Föresten går ja å lilleman in i v.32 idag.. får se om ja orkar lägga in ett inlägg om de när ja kommer hem, e ju roligare me bilder åså med :) å de kan ja tyvärr inte fixa här ! haha

Cilli hörde precis av sej.. de kanske blir bio för oss i helgen.  Harry pööötter :D Har längtat efter att denna filmen skulle komma ut .. e lite halv nörd å tycker dom filmerna är skit bra ! ;)
Man kunde inte boka biljetter än utan vi får vänta, men eftersom preminären redan vart så finns de nog till oss :) Vi hade ingen lust att knö bland premiär folket så vi vänta ;p
Så lite planer till helgen finns de =) Blir ju iaf kalas igen på söndag, denna gången för en bror.

Kram

Kommentarer
I väntan på Liten - Gravid i vecka 34 säger:

haha ja du får göra det, det är skitkul!

2010-11-23 | 20:36:08
Bloggadress: http://madeleines.se
Anna säger:

Harryyy poootter va jätte bra tycker jag kolla på den igår med sandra:)

så den måste du se :)

mysigt snart har du lilleman hos dejj :)

2010-11-23 | 21:18:15
Bloggadress: http://stoltmammaa.blogspot.com
Tess säger:

Jag är också Potterfan! :D

Brukar fixa in premiärerna men i helgen var mina föräldrar här så vi skippade det och sen jobbar Björn med efterföljande träning var dag utom onsdag så ikväll hoppas jag att det sker! På fredag åker vi och hämtar ungarna och sen är det ju fullt ös en vecka och sen kan jag lika gärna kläckt så det måste ju egentligen ske ikväll...Hoppas jag orkar sitta där i 2,5 timme bara! :)

2010-11-24 | 07:43:34
Bloggadress: http://kakaombord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback