Vi lever.

Har bara inte haft tid för bloggen så mycket idag då jag inte vart hemma : )

Tog mej till knalleland innan me mor å syster och kolla lite.. va ju ute efter en ny bh och de fann jag en på change, dock blev det ingen amningsbh denna gången utan det får bli senare..
Ska nog köpa en billigare variant nån annanstans som första bh å ha me till förlossningen å de.. å sen går ja å köper en riktig på change när lilleman är ute. De va även de dom tipsa om på change, för att vara säkert på att ja får rätt och en bekväm bh sen.. ingen lust att lägga nästan 500 kr på en bh som ja kanske inte kan ha sen...
Men idag blev de iaf en svart fin, 330 kr då de va 30% rabatt hos dom :D Och förhoppnings vis så kan ja nog ha den en tid efteråt sen oxå då ja inte har vuxit så jätte mkt på omkretsen utan gick bara upp en storlek där å en på kupan.. så blev 75G höhö ist för att ha 70F  =)


Köpte även lite andra grejer inne på presentknallen som hade halva priset på allt.. men de får ja visa imon när jag orkar ist.

Sen va de nästan bara hem å vända me grejerna för att sen bege sej till Teresa :)  Där väntade god mat, gott å idol final å massa tjöt :)  Så har vart en riktigt trevlig kväll. Och precis som ja trodde så är denna fina tjej hur enkel som helst att umgås med.. va precis som ja vart där flera gånger :) hehe..
Så ja de gör vi om snart igen : )

Nu ska ja lägga mej strax å försöka sova för imon bär de av till Ullared me mor å syster ! ;)
Slutar väl med att dom får köra runt mej i en kundvagn haha!!

Kraaam!

Kommentarer
Sanna - Gravid i v.29 säger:

sv: Ja, tiden går verkligen helt galet fort! :O



Visst är Change en bra affär! :) Jag var där för några månader sedan för allra första gången. Jag visste att jag hade fel bhstorlek (köpte mina från hm haha, 70C), men inte att jag hade såååå fel. 65E/F hade jag då och GUD vad skönt bh:n satt. Visste inte att dom kunde sitta så bra och skönt. Så var jag tillbaka där igår för jag tyckte den blivit så tight och lite liten, och så kom jag hem med en 70F. När ska dom sluta växa liksom? Jag är rätt kort och liten i övrigt, så det ser ju helt galet ut på mig haha! Känns inte så kul att lägga ner en massa hundralappar på bh:ar som man växer ur på en gång heller, så jag köper bara en i taget. Blir inte så mycket variation,men så länge man hinner tvätta så är det lugnt just nu känner jag haha!

2010-12-11 | 10:15:27
Bloggadress: http://saaanna.blogg.se/
Lina säger:

haha jag tyckte jag hade fått stora pattar som gick från B-kupa till C ! tycker det är jobbigt nog endå:P

2010-12-11 | 19:17:47
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback