Som vanligt...

.. så har ja inte kommit igång me det jag skulle.. satte på tven för att kolla på the 4400, men fastna direkt i ett matlagning program ist haha.. som fortfarande står kvar på i bakgrunden, men ja blir ju ofta rastlös väldigt fort av att bara göra en sak.. .så nu åkte datorn fram oxå.. har precis satt på sketa högmusik oxå !

Satt å kolla igenom min bild bomb ja la upp från 2010 här nu i natt... ja vill klippa mej ännu mer efter att ha sett dom bilderna nu.. ja vill fixa till min lugg som har blivit helt kass just nu.. blir ju så när den växer ut, då är de bara ett jävöa ful hårnål som funkar så man får sätta upp sen.. för den blir för lång, å när min lugg blir för lång så blir den sjuk tjock oxå, då ja de blir för mkt hår...
Så de är nog mitt största problem ikväll.. mitt hår ! !vad ska jag göra.. kanske kommer upp i en bad hair day mössa som jag sedan vägrar ta av mej under kvällen.. sitta vid matbordet å vara oförskämt för ja vägrar ta av mej min mössa ;) höhö

Funderar faktiskt på att ta mej mot duschen nu.. har ingen ro att sitta å glo på tv nu ändå ju =)
Dessutom sparkar lilleman som bara den så gör ganska så ont när ja sitter här...
tänkte ju fått de lite på film nu när han är som galnast.. självklart är batteriet slut i kameran haha..
Men de va ju tur ja märkte de nu så ja kunde sätta de på laddning ifall de ja nu skulle vilja ta fram den ikväll ;p

Ser iaf ut att bli en bra raket kväll... blå himmel med sol just nu.. så då blir de säkert en fin himmel inatt..
ja ikväll är de okej att smälla raketer å smällare. . men imon kan de va tyst igen tycker jag ;) haha

Duschen!

Den här hårfärgen gillade jag förövrig.. kanske är något liknande med vad jag har nu.. men håret såg snyggare ut här ändå haha! Detta är ifrån våren 2009 så e ett tag sen ;)
Då var plattången min bästa vän, gick inte utanför dörren utan att ha använt den haha.. Nu orkar ja typ aldrig platta håret längre.. men kanske e för ja inte gillar hur mitt hår är nu !


Kommentarer
Sandra! säger:

Sv:

Oja, internet är verkligen hur bra som helst, det kommer man långt med. Det är bra att läsa andra gravid/mamma bloggar med tycker jag. Där får man mycket svar och information.



Ah, det kan säkert vara så att när du slappnar av och har slutat jobba så kommer alla kramper osv på en gång. Inte så kul dock.

Man behöver nog verkligen vila innan förlossningen även om man blir sååå rastlös ibland.



Gott nytt år :)

2010-12-31 | 15:48:15
Bloggadress: http://sandraronnfalk.blogg.se/
Lina säger:

hehe oki:P jag gillar att sova mest hela tin jag;) knalleland sounds good, nära vet jag inte;) haha, tar väl tåget eller bussen in ialf:)

vi hörs av innan, gott nytt år på dig ialf och ha en bra kväll/natt, själv ska jag kämpa för att hålla mig vaken, haha, kramar

2010-12-31 | 15:48:20
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Liza - Mamma till Joline säger:

Ja tillslut valde hon att kika ut de lilla livet. Vilken underbar känsla du har att se fram emot Frida.

Gott nytt år och massa kramar från mig och Joline

2010-12-31 | 21:05:53
Bloggadress: http://lizagood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback