Skönt!

Då har man äntligen landat i soffan här hemma.. precis ätit ett rejält mellanmål vilket va ett jäkla tag sen jag gjorde det. Brukar aldrig fixa till sånt när jag kommer hem.. men idag gjorde jag det iaf :) Och de va riktigt gott för magen!
Blev en skål me flingor me hemmagjord hallonsylt, två mackor me mosad avokado och ett stork glas me juice me extra järn i ;)  Älskar att mosa avokado på magen när den e sådär krämigt god ! =)

Update 17;54; Ibland är de tur att ja går in och läser mina egna inlägg å ser vad jag har skrivit..  de ska självklart inte så magen i sista meningen utan mackan hahaha!!! Snacka om att ha mycket magtankar i huvet :P
Undra hur många av er som han lästa detta innan ja själv såg de å la in denna uppdateringen.. måste ju tro att ja e hel knäpp :P

Sitter och kollar på nån film som gick på 4;an nu.. Välkommen mrs Doubtfire heter den.. en ganksa så mysig familjefilm, som ja dock sett förrut.. men funkar att ha på i bakgrunden nu :P  Funderar på att vila en stund då jag är ganska så trött i både huve å kropp... får se om lilleman går me på detta, här full vart där inne nu.  Mer har ja tur så kanske ja lyckas slumra till ändå och då brukar ju även han somna ;)

Har märkt att många börjar prata om nyårslöften... har ni några?
Jag är så dålig på sånt så brukar inte lova några hehe...  De vanligaste bland folk verkar ju va de här me att man ska börja träna å äta rätt.. haha.. hur många gånger har man inte sagt de :P
Men har faktiskt ett litet nyårs löfte i år iaf kom ja på... å de är att ja har lovat att börja äta några järntabletter lite då och då efter nyårsafton för min egen skull... har ju inte haft nån brist på de än hos barnmorskan,  men hon sa att de kan va bra att äta dom ändå även om värdena ser bra ut ifall det är så att man blöder mycket under förlossning eller så :)
Men jag har ju inte ätit några nu sedan ja mådde så dåligt av att ha testat dom.. å då sa jag att ja testar sen igen när jag är ledig ist då jag vet att jag kan ligga hemma å må dåligt ist för att missa massa jobb ! :)

Kram kram !

Kommentarer
Madeleine - Mamma till Lova säger:

hehe ja det är redan så jag kan sätta det bakom öronen på henne haha :P

2010-12-30 | 18:11:12
Bloggadress: http://madeleines.se
Sandra! säger:

Bebiskläder är ju det sötaste som finns, allt i mini blir ju så gulligt :)



Ja, det måste nästa vara förvärkar för de känns ju helt annurlunda från t.ex sammandragningar även om jag har väldigt mycket av det nu också.

Men jag håller med dig, det är väldigt svårt att veta när man inte har varit med om det innan.

Sen vill man ju inte ringa in till förlossningen för minsta lilla.



Hoppas du får en riktigt skön ledighet nu fram tills de är dax :)

2010-12-30 | 19:23:04
Bloggadress: http://sandraronnfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback