Juldagen..

Dagen efter julafton betyde ju bara en sak innan - fest !  Å jag kan säga med ärlighet att jag saknar det verkligen inte i år.. känns så jäkla skönt att slippa de :P Bara ta de lugnt hela dagen å inte göra något! Medans alla andra stressar runt för att veta vart dom ska förfesta å vilken krog man kommer in på ikväll om man inte köpt förköp m.m.. . usch va tråkigt haha :P

Har inga planer för dagen iaf, skönt !  Har fått sova riktigt bra i natt när ja väl somna, skönt!

Funderar på att äta lite strax då magen börjar kurra å sen ta på mej lite kläder.
kanske tar mej bort till city sen å köper saftsoppa då ja blev sugen på att göra risalamalta, å då måset man ha de tycker jag iaf, inget kul utan saftsoppa ;p


Något ja har märkt nu ett tag som är jobbigt är att mina händer typ domnar.. dom blir skit tunga typ å känns jätte konstiga.. tycker de e gör jobbigt =S Någon annan som har känt av de ? hehe

Hoppas ni har en fin juldag iaf :)
KRAM!


Kommentarer
Liza [Gravid v 41+0] säger:

Ja de blidde ingen julaftons Bebis och inte en juldags bebis heller hehe. Tror du jag börjar bli otålig nu ? HaHa



haft en mysig jul ?



Kram

2010-12-25 | 18:52:08
Bloggadress: http://lizagood.blogg.se/
Lina säger:

det där med händerna kan vara kapaltunnelsyndrom eller va de heter, tydligen inget allvarligt men googla på de o läs :) vanligt när man är gravid...

2010-12-25 | 20:22:51
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
sara säger:

God Jul o Gott Nytt År! Vilken fin o stor mage du har:) Hur mår du nu, inte så långt kvar ju, slutspurten kvar!!=)



Kramar!

2010-12-25 | 23:53:04
Bloggadress: http://sarashemsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback