Jul stress...

Vad gör ni mina vänner Stressar ni :) ?
Jag gör faktiskt inte de så mkt som ja trodde hehe.. försöker ta de ganska så lugnt :P
Va uppe hos farmor innan och käka lite mat, tog mej sen till city som ja trodde skulle va helt knökat, men ja kom nog vid en bra tid för va helt lagom me folk där :)
Sen hem å städa lite, vispa ihop en kaka å sen kom pappa me familjen :) 
Så nu har vi fikat lite å ja fick äntligen min efterlängtade dammsugare :D haha.. Så söt va den, en mini :P  Får visa sen hehe =)
Så nu åkte dom för en stund sen... funderar på att ta mej bort till knalleland strax å slås lite.. för nu tror jag att det är ganksa så mkt folk där borta.. men måste kolla på lite saker tills imon : )
Men de blir nog de sista jag gör idag.. sen blir de hem å mysa i soffan å invänta julafton ! :)

Så här ser vi ut idag :)

 



Har lagt barnen under granen, klapparna i sängen, kakorna är tvättade,golvet är bakade, har hängt ut gröten i julkärven, lagt skinkan i frysen, köttbullarna är slängda, satt fjädrar i riset, har klätt granen med nybakta lussekatter eller va det dem vi skulle ha på lucia? ...Strunt samma huvudsaken är att jag har järnkoll på allt, och ...inte ett dugg stressad är jag heller.
Trevlig Midsommar på er !!

Kommentarer
MALIN - Längtar efter min prinsessa! säger:

Vad fin du är! Hoppas du haft en bra dag vännen.

Kram kram

2010-12-23 | 18:52:16
Bloggadress: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Lina säger:

Nää fy fan va ont de gör asså, höll på att börja gråta när jag traskade runt i knalleland, av en jävla hostning så bara knäppte de till eller om bebis sparkade till stenhårt eller nåt samtidigt, ont ialf! Nu kan den snart få komma för de börjar bli riktigt jobbigt o ont överallt:P



Jag har fyra arbetsdagar kvar, så jävla gött! Sen måste vi ses o ta en fika om vi har ork innan bebisarna kommer:)



God jul till dig oxå och kramar :D

2010-12-23 | 19:31:30
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback