Herrejesus säger ja bara !!

Känns som jag är nära en  nära dödens upplevelse haha !! ..
Nej men 4 timmar i knalleland på mellandagsrean som höggravid va inte okej.. speciellt inte när man sovit typ 5 timmar i natt.. hjälp va trött jag är både i kropp och huvud nu.
Ska försöka äta något nu oxå då ja börjar bli rejält hungrig då de bara åkte ner lite Ris a la malta innan jag gick innan.. och ungefärg hela shopping turen har lilleman levt galning där inne å då lyckas jag alltid bli hungrigare.. å han e igång fortfarande, därför börjar nu hunger gå över till sån där illamående hunger.. blä!

Jag lyckades iaf göra lite fynd både till mej och lilleman.. a de mesta va väl till han den bortskämda ungen ;)
Men ja lyckades knö mej omkring inne på gina en sväng oxå.. har ju sagt att ja inte ska köpa så mkt till mej själv innan magen är borta.. men hittar ja saker i min egna storlek som jag kan ha nu så får de väl vara okej, speciellt när de e på rea;) Så allt köptes i M och de ska ja nog kunna ha sen oxå :)
Ska försöka ta kort på alla saker sen så ni oxå får se :P . . men först måste ja nog vila en sväng så de får bli senare ikväll :)

Nu mat - soffan - tv !

Tare lugnt där ute gott folk - folk e som galningar på mellandags rean !

Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback