Hellooo!

Sitter här å dricker lite oboy..nom nom !! :P

Idag vakna jag strax efter 8 och kunde fan inte somna om först... gick upp på toa å sen å la mej igen.. ja vägra gå upp då.. lilleman vakna såklart.. så låg där å vred å vände på mej å lyckades till slut somna om efter mer än en timma :) Vakna igen vid 12 och de va en mer lagom tid tycker jag ;)

Ska strax försöka få på mej lite kläder å försöka se ut som en människa igen :) Sen mot jobbet som vanligt !
Två dagar kvar till helg ! ;D


Här fatta jag att de låg en människa i min mage i  vecka 34  höhö ! ;) Humor !


Kommentarer
Emelie <3 säger:

Hej!

Nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna ett pris värt 2700:- . Gå in och var med och tävla!



Tävlingen avslutas den 20 December.

LYCKA TILL <3

2010-12-08 | 13:48:27
Bloggadress: http://ammis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback