Helgen går mot sitt slut..

Och jag är hel nöjd me min helg :)   Har verkligen vart mycket bra både igår och idag ! :)
För ett tag sen åkte dom sista hem av släkten :)
Va god mat,  att köpa skinka är lite som ett lotteri tycker jag, man vet inte om den är bra eller inte utan de e bara å chansa.. å detta året hade ja mycket tur, kanon fin å god va den =) Nästan inget äckligt vit fett på den alls utan bara massa gott fint kött :)  Å sen hade mamma gjort två potatisgratänger, å farmor bakat bröd :)  Jätte gott!
Själv va ja sugen på att baka så jag slängde ihop en ananas paj och en kladdig nötkaka, ska lägga upp recept på båda sen för  båda blev kanon goda !! :) sen hade farmor även med sej sin rulltårta, oxå jätte gott :D

Så mätt som tusan är jag nu hehe.. och helt slut känns de som.. hade nog lätt kunnat somna nu hehe.. men känns som de e lite för tidigt för de ;) Får nog bli lite film åså strax.. ska bara ta igen mej i blogg världen som ja haft noll koll på här nu i helgen haha.. på min bloglovin är de över 200 inlägg just nu haha.

Några av presenterna som har hamnat på kort än så länge =) Han inte ta på allt innan batteriet i kameran dog =S

Men nu har ja min älskade stekpanna som ja velat ha så länge :D hihi
Present kort är allid bra, blir kläder till mej sen när magen är borta höhö.
Lilleman fick ju även han ett fint litet kit, jeans å söt skjorta.
Fin skylt som ska upp på väggen i vardagsrummet.
Peppar och salt grejer som man trycker på knapp å slipper vrida själv :D
Underbart fint armband, på en ring står de "Skyddad av änglar - Lever i tillit" och på den andra "Bär på ett mirakel - Vacker & stark"

Lite andra saker som inte hamna på kort va lite andra smycken, ljuslykta, fin burk som min syster hade gjort hemmagjort godis å lagt i :D , stoort almanacks blad som sätts upp på väggen, blommor.
Sen kommer en ny dammsugare från pappa oxå :D Dom va tyvärr inte här idag då dom vart iväg och åkt skidor i helgen å kom hem senare ikväll.
Men jag är iaf super nöjd !!: )  Tack alla <3



Kläd problemet löste jag igår genom att springa bort till HM och köpte mej en vanlig grå tunika :)


Sexparty bilder kommer sen oxå, ska bara se om ja kan få tag i några fler från dom andra som hade kamera =)


(Ni som använder picasa, hur gör ni så era bilder blir större när man gör kollage? mina ser ju gör små ut =S )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback