Hej=)

Då va lördag här.. gick ju ganska fort i veckan för att ta sej hit :P
Nu har ja precis tagit en dusch å ska se om de finns några vanliga kläder att ha på sej, har fortfarande inte löst kvällens stil ! mhm!!
Sen tänkte jag gå bort till knalleland och kolla en sväng på en sak...
Och sen blir de hem å städa och fixa inför ikväll :D

För ja ikväll kommer de massa goa glada brukar hit för att fnittra, umgås å leka me sexleksaker ;) höhö
Ska bli riktigt skoj att få ihop brudarna och göra något skoj ! :)
Vi har ju pratat om sexparty flera gånger , men har aldrig blivit av..  så ja nu fixa jag ihop de lagom till min födelsedag ;D  Kul att man har en vän som håller på med sånt hihi, fina Lisa :)
Så ja de ska nog bli skoj ikväll :D !

Nej nu på me kläder !
Kram

Kommentarer
MALIN - Längtar efter min prinsessa! säger:

Åh vad skoj det lät som att eran kväll kommer bli! Glöm inte att fram kameran nu så vi får något skoj att läsa om imorgon, hihi :)

2010-12-18 | 13:43:15
Bloggadress: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback