God kväll!

Nu va maten i magen och jag känner mej inte lika trött som när jag åkte till jobbet. Då sa de helt plötsligt bara pang så va ja dö trött en timma innan jag skulle börja .. haha!
Men nej nu är jag ganska så nöjd igen :) 
Lilleman är vaken och nöjd för de finns mat där inne igen :P  Har nu kommit på hans rutiner.. de e ju mina rutiner han följer efter.. han e ta mej fan vaken hela tiden när jag e vaken! haha.. Han sover när ja sover, för blir aldrig väckt av honom.. men typ 10 min efter ja vaknat varje dag så e han där å röjer direkt.. å så håller de på hela dagen å kvällen tills ja somnar.. knas unge ! :P
Dom gångerna han är som lugnast är när ja är och hälsar på folk, då ska han minsan retas å inte vara lika vild.. så va de iaf innan.. nu var de ett tag sen ja va å hälsa på nån en längre stund faktiskt :)

Idag sms jag me Teresa.. hon ville åkt till Ullared imon.. men nej de sätter mitt jobb stopp för . mhm..
Men då kom hon med en toppen ide.. blev hembjuden till henne på fredag kväll för mat å gotte framför Idol finalen.. de tackar man ju gärna inte nej till !! :D  Så ja där ska vi sitta å gravid gluffsa ihop höhö :P
Så ska bli roligt att få göra ett besök hemma hos henne.. hon verkar så lätt å prata me åså  :D Så ja de ser ja fram emot nu :D

Nu ska jag jobba lite.. och vid kvart i 7 ska vi befinna oss i matsalen igen.. då blir de lusse fika ! ;D För borås lucia och hennes tärnor kommer hit och sjunger för oss.. japp fint ska de va om man jobbar på ericsson! höhö

Kram

Kommentarer
hanna' säger:

Haha god frukost! :D



Ja det får du göra :)

kramis<3

2010-12-07 | 19:16:08
Bloggadress: http://hannaaalmgren.blogg.se/
Liza |Gravid v38+3| säger:

De är alltid kul att vinna om inte annat :)

2010-12-07 | 20:41:40
Bloggadress: http://lizagood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback