God kväll!

Ligger i soffan å bara tar de lugnt nu. .  små kollar lite på tv samtidigt ..  annars ganska så trötter..
Va ju hos farmor efter jobbet och fick god mat : ) Kyckling me curry å ris.. blev även matlåda tills imon, skönt så slapp ja tänka på de ;p

Kan inte fatta att de är sista arbetsdagen imon på väldigt länge . . har lixom inte riktigt fått in de i huvet.. kommer bara känns som man går på helg å sen ska tillbaka..
Samma sak med lillen där inne i magen, känns inte som ja ska trycka ut honom om några veckor heller..  har lixom inte riktigt fattat än att jag är gravid? haha.. Tror inte jag kommer fatta de heller förräns han väl är ute. .
Så många har börjat fråga om jag är nervös inför förlossningen åså nu när de e så nära.. men nej det är jag inte, för jag har lixom inte riktigt fattat de själv än.. ja kommer nog inte bli nervös förräns nånting händer.. typ att värkarna sätter igång eller något å man vet att det är på gång..


Ibland funderar jag på om ja nångång ska växa i mina gravidleggings haha.. dom sitter som en påse skit på mej :p Något förstora om man säger så... Trodde ju jag va smart när ja köpte en storlek större.. men nej magen vill inte hinna i kapp me dom :P..  Så brukar dra upp dom jätte långt å sätta fast dom under bh kanten haha!


 

Men nu ska ja fortsätta här å kolla runt på nätet å kolla tv å käka choklad :P  För ja ni ser ju, ja kan trycka i mej många chokladbitar till innan leggingsen passar ;) höhö

 

 



Kommentarer
Angelica - Gravid v31 säger:

Jag flyttade därifrån detta året så inte så längesen. :)

De regnar mycket här med, haha märker ingen skillnad ;)

2010-12-29 | 19:16:18
Bloggadress: http://mariaangelicasofia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback