gäsp!

Sjukt trött och seg !  Alldeles för många timmar kvar på jobbet tycker jag..  Men jaja e väl bara att stå ut.. är min sista arbetar måndag på ja vet inte hur länge :)
Men hade gärna varit ledig redan nu.. blev ganska så bekväm me de nu när de va julhelg.. va inte alls redo att gå och jobba idag.. usch... de jobbiga att jobba dag är att när jag går upp utan att ha fått sova klart får ja så jäkla ont i magen.. typ som magknip och de håller i sej ett bra tag.. nu är de iaf borta... men trött är jag!
Å kallt är de här på jobbet, men blir för varmt om ja tar på mej min stickade tröja.. mhm!!
Ja vill bara hem nu... men nej.. lite mer än 5 timmar kvar jööö..suck..!!!
Så ja undra hur segt dessa 4 dagar kommer gå.. just nu går de jäävligt segt iaf!!!

Kul att någon är pigg i denna kroppen iaf.. det är inte jag ... men det är ju inget ovanligt.. energi tjuv e han !:p
Han skuttar runt där inne som vanligt just nu..

Kommentarer
Sophie säger:

Tack så mycket! :) Jadu, vi svävar på moln fortfarande och kan inte sluta le när jag väl tänker att det faktiskt växer något där inne :) Det har varit en lång väg, och det känns så skönt att plussat, just för att vi nu vet att det inte är något fel på oss :) Det är nog den största lättnaden! Nu håller vi tummarna att jag klarar mig över den "magiska" gränsen.. Kram!

2010-12-27 | 14:02:08
Bloggadress: http://villblimammasnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback