Galen!

Ja tror han där i magen har blivit galen..  han har inte legat stil på 2 timmar nu.. de börjar göra ganska ont nu faktiskt, vet inte riktigt va han gjorde me foten precis, men tror fan han mublerade om ett antal tarmar där inne för de kändes verkligen som alla inälvor bara drogs med.. gjorde fan röööv ont!!!
Han kan få värsta rycken ibland å spratla som en galning.. vet inte riktigt va han håller på med.. men något uppror gör han ju mot mej.. å ja nu tror jag minsan han har blivit galen å har snart gått över gränsen!
Jag tror seriöst att min mage på insidan aldrig kommer se likadan ut igen efter han flyttar ut haha!
Skulle inte förvåna mej om han kommer ut me hela tjocktarmen i ett stadigt grep å hånflinar mej i ansiktet.

Vet inte vad jag ska göra för att lugna ner han lite just nu? Har provat att skicka ner lite godis nu, och låter han lyssna på fin julmusik :p
Ska strax prova med en clementin oxå ;)

Har ni lugna snälla barn eller sprattliga galningar som jag?


Kommentarer
Sofie (gravid i vecka 27) säger:

Ja.... jag ska ta bort alla sökfunktioner på min dator nu ;)Jobbar du bara december ut nu????? SKÖNT! När är det tänkt att lillen ska titta ut???



Kram

2010-12-07 | 06:04:15
Bloggadress: http://ibilderochord.blogg.se/
♥ Tjugo och gravid ♥ säger:

Tack! :) Ludwig samlade på simpsons prylar när han var yngre så jag tyckte att dom två kunde få följa med. :D



Min lilla vilding älskar att lägga sin fot mellan mina revben om jag åker bil/buss/tåg/spårvagn och trycka till utan att släppa, alltså inte sparka utan bara trycka svinhårt så jag måste vrida mig som en ostbåge. :P

2010-12-07 | 07:20:14
Bloggadress: http://pluttenimagen.blogg.se/
Tina 21 år - gravid vecka 31 säger:

Haha, sådär vild är inte alls min lill* :) Men de vaggas ju när man går så ta en promenad är mitt tips!

2010-12-07 | 07:33:51
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/
♥ Elin - gravid v.34 ♥ säger:

Här har vi också en galning till bebis ibland. Det gör riktigt ont vissa gånger när h*n bökar omkring! Aoooch :P

2010-12-07 | 07:40:12
Bloggadress: http://bebis2011.bloggplatsen.se
Liza |Gravid v38+3| säger:

Jag är inne i vecka 39 och Bebis är lika livlig som en aktiv vulkan. BM frågade sist vi va där om den lugnat sig och de har den verkligen inte men de är tydligen bara tecken på att den mår bra:)



Angående de där med rakniningen. Jo när man väl suttit sig ner i duschkabinen är de svårt att ta sig upp. Man ser ut som en fet sköldpadda haha.

Men jag tror inte dom på förlossningen bryr sig, men JAG bryr mig då man ändå vill vara fräsh :)

2010-12-07 | 09:51:57
Bloggadress: http://lizagood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback