Fredagsmys !

Då va fredagsmyset igång... soffan, tända ljus, kuddar å täcke, godis å fanta - mys!! :)
Å självklart Idol på tven :) Tycker de har gått skit fort, kommer ihåg när auditions började, då tänkte jag alltid att när finalen är så kommer jag va i slutet av min graviditet.. å nu är de final om en vecka.. tiden har sprungit iväg!
Som de ser ut nu så verkar de ju va pojkarna som har övertaget i Idol.. men jag gillar Minnah... men ja de e svårt, men verkar ju va Olle å Jay som ligger på toppen.

Tog en liten powernap innan iaf.. vakna till liv att av min mor helt plötsligt knacka på dörren.. vilken suprise haha! Hon kom förbi å ville låna några alvedon, hon hade vart handlat å skulle till sin kille som bor på andra sidan vägen  =)
Lilleman vakna ju självklart till liv.. han hörde väl röster å va tvungen att få lite uppmärksamhet han oxå.
Så ja idag fick den blivande mormorn känna på massa sparkar på magen, idag va han då inte någon blyger haha!
Just nu håller han på att kicka sej igenom Idol... :p
Som de verkar så tror ja de va ganska så nyss han vände sej med huvet neråt, för nu känner jag verkligen av det. Vet inte riktigt vad han gör ibland men kan få riktigt ont där nere eller va man ska säga haha.. Typ som nån sticker en kniv i en helt plötsligt.. e nog blåsan som får sej ett par smällar där oxå.. då brukar de ju typ sticka till. Men har börjat göra ondare nu iaf, å ofta är de när ja står upp åså...

Nej nu har idol kört igång igen. 
Hoppas ni har en mysig fredag !! :)

KRAM!

Julpynt - Min julkula ja alltid bär med mej haha :p


Kommentarer
Tess säger:

Oj, du körde igång ser jag! :)

Jag har varit lite internetoaktiv i ngr dgr så här har ingen lista påbörjats ännu.

Vet inte om jag hinner nu heller.. :S



Min julkula bär jag också med mig fast inte så länge till ;)

2010-12-06 | 18:00:12
Bloggadress: http://kakaombord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback