En lista.

höger- eller vänsterhänt?
höger

humör just nu?
Lite halv seg

är det nåt du absolut inte äter?
Gul lök

kläder just nu?
Grå mjukisar från hm, svart gravid t-shit från hm, och mörk grå gravid munkjacka från ullared;p

musik just nu?
Radion på jobbet

vad sa du senast?

"Han skulle kolla på de"

om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då? 
Ingen aning.

längd och vikt?
1.63, en gravid kropp på 80 kg typ..suck.

hur många kuddar sover du med?
Nu är de mååånga=)

favoritväder?
Soligt å varmt. Eller en sån där kall vinterdag som himmlen är blå och solken skiner men det är sådär vinter kallt å massa snö.

om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med? 
En annan person, Dator, Telefon


spelar du nåt instrument?
nej

morgon- eller nattmänniska?
Nattmänniska.

sparare eller slösare?
Slösare.

vem är viktigast för dig? 
Min familj + vänner.

bästa film? 
Mhm har många, men en av dom är klassikern The nootbook ;)


tror på liv på andra planeter?
Tanken har väl slagit mej iaf.

kommer du ihåg din första kärlek?
Klart!

har du några homosexuella vänner?
ja

tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid?
Ja!

hur många barn har du/vill du ha?
Har en liten i magen nu som snart är färdig bakad;) Men vill nog inte ha fler än 3 iaf.

bio eller promenad?

bio

snarkar du?
Ibland.

rädd för insekter?
Jaa!! haha

äckligaste insekten?
Såna som man inte ens vet vad det är. Men typ alla insekter är äckliga!!


bästa bok?
Oj svårt.. läst många bra så kan nog inte nämna en nu.


vad vill du jobba som?
Vet inte riktigt, men skulle jag nån gång läsa vidare till något så skulle det bli florist. De verkar skoj:)

pizza eller hamburgare?
pizza

stökigt eller välstädat? 
Helst välstädat, men jag är stökig av mej ;p

gungar du på stolen?
Ja haha

skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?
Skulle nog inte våga de.

hur många syskon har du?
5

vad är du mest rädd för?
Att förlora någon som betyder mycket.  Döden!

är du rädd för blod?
Är väl inget big fan av de.. men rädd de vet ja inte riktigt om man kan kalla de.

saltar du på maten?
När de behövs.

gillar du att sjunga?
ja de händer väl :P

vilket gymnasieprogram går/gick du och varför?
IT/Media.  De verka kul haha

anser du att du är stark?
Jag är en klenis..:P

brukar du sola?
De händer. Men va länge sen nu, vit som ett spöke just nu :P

vad gör du om du får hicka?
Håller andan å hoppas på att de går över!
röker du?
nej

snusar du?
nej

kaffe, te eller inget?
Te ibland.  Kaffe gillar jag inte alls.


Kommentarer
sabina söderberg säger:

jag snodde den där listan av dig. hoppas att det är okej?

2010-12-03 | 14:17:27
Bloggadress: http://finasabina.blogspot.com
I väntan på Liten - Gravid i vecka 35 säger:

haha åh jag var alltid så avundsjuk på alla som fick lustgas istället för bedövning (hatar både sprutan och att det tar typ hela dagen för det att släppa)!! Lyllos dig ;D

2010-12-03 | 15:00:08
Bloggadress: http://madeleines.se
I väntan på Liten - Gravid i vecka 35 säger:

Oj det hade jag nog aldrig klarat mig utan, AJ! :P

2010-12-03 | 16:14:04
Bloggadress: http://madeleines.se
Hanna Z säger:

Det har dom säkert! Om inte annat finns dom att beställa på hemsidan:)

2010-12-03 | 17:45:17
Bloggadress: http://hannaz.se
angela säger:

Vem bar den otroligt snygga kavajen bäst? Kim kardashian eller Whitney port? Kika in min blogg och tyck till :)

2010-12-04 | 17:35:48
Bloggadress: http://angelamagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback