Den vanliga visan.

Ja här är jag.. känner mej gör trött å hängig å febrig... men kan ja sova?  nopp!
Åh vad jag ska sova när jag kommer hem imon haha...

Så ligger här å surfar runt bland massa bloggar åså ist : )
Halv kolla på nån ny serie som började innan oxå  "Föräldrafritt" . . någon mer som såg den?
Säger bara en sak - hjälp vilka ungar !  Blev ju nästan rädd för hur endel beter sej !
Pojkar slås å tjejer är allmänt tykna.
Jag är faktiskt glad att jag får en lite pojke som första barn. .. många säger att de är enklast.  Men vad vet jag hehe.
Men tjejer kan verkligen vara elaka och jävligt trotsiga. . dom mobbar ju psykist medans pojkar slås lite så ere bra sen!  Vet själv hur jag va.. jag va inte den snällaste !
Serien va iaf ifrån brittien. . å ja vet inte varför, men ja har alltid haft lite fördomar mot dom. Jag har aldrig gillat brittiska människor.. tycker de är jätte jobbigt att lyssna på deras dialekt. Och förlåt men barnen är oftast fula å bortskämda därifrån... tycker faktiskt ofta att just britter är fula..  haha.. kanske bara är jag!
Men på något sätt så har ja något emot dom. . förlåt för de :p

Nu ska ja strax försöka ta mej upp och borsta tänderna och släcka alla lampor så får jag väl ge de där sovandet ett riktigt försök ! :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback