De va den julafton...

Så då va julafton 2010 över.. å ja den har väl vart bra ! :)

På dagen var jag ju uppe hos min far där även farmor å görfar var med =)  Vi åt god julmat, å ja jag är inte så nojig när de gäller julmaten så ja äter allt ja vill även den goda laxen ;)
Sen blev de matkoma å landade i soffan där Kalle Anka började, vilket jag inte har sett hela programet på jag vet inte hur många år.. men idag blev de faktiskt så ! :P
Sen blev de julklapps utdelning, även den va bra ! =)

Körde sen hem farmor å görfar och plocka upp mor å syster på vägen så begav vi 3 oss hem till mej.
Mamma slängde ihop en potatis gratäng å så hade vi ett litet mini julbord lite senare :) Ingen slår min mors potatisgratäng, så jäkla gott !!! :D
Satt sen å prata å greja lite. . sen slog vi oss ner framför tven å har kollat på lite olika program :P
Sen lekte vi me Lilleman haha.. vi målade han som en julkula ;)
Kolla sen på favorit jul filmen som alltid går på tv vid jul - Ett päron till farsa firar jul :P Så jäkla kul ju höhö!!
Å ja nu för en stund sen så traskade dom hemmåt i kylan...
Känner mej dö trött i både huve å kropp nu så ska lägga mej på soffan å glo lite på tv så hoppas jag att jag kan somna sen. . har nån som går loss helt totalt i magen just nu. Vilket han gjort flera gånger idag.. men nu ikväll har han vart helt galen.. genom hela filmen har han sparkat hela tiden.. min mor har suttit me handen på magen hela filmen å han la inte av en enda gång, å håller fortfarande på.. crazy kid lixom.. Vem fan orkar röra på sej i typ 3 timmar? Jo han;P

Men hoppas på att kunna få lite sömn snart då de inte blev så mkt av de i natt.. guuuud så ont jag hade.. värst va i morse när ja väl skulle gå upp sen.. sluta me att när ja väl ställde mej på golvet så bara benen vek sej under mej å ja föll ihop.. ganska så äckligt.. men jävlar va ont de gjorde..
Känns som någon hugger sönder hela blygbenet på mej å ryggslutet ska vi inte tala om när ja väl legat eller suttit ner ett tag.. usch!!  Men i natt å i morse va de verkligen helt sjukt, vaknat varenda gång ja rört lite på mej.. så ja inte mkt sömn natten som va.. så hoppas på mer nu:)


Kul hade vi iaf höhö !;)  Min mor som är konstnären ;)


Kommentarer
Lina säger:

jaa jag hoppas det också!! längtar så till ledigheten nu när det börjar bli tungt!

igår va min lill* i magen helt sjövild, tror inte h*n sov en blund på hela dagen typ, jag va helt slut när ja kom hem pga av det, haha, daniel tyckte de va skitkul, värst va när vi delade ut julklappar:P rumpan va överallt o puta ut, haha, undrar när dem brukar lugna sig... hmm:P

Hoppas du hade en mysig dag igår ialf :) kramar

2010-12-25 | 09:58:26
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Anna-Mamma till Kevin säger:

Finaste JULmagen! hoppas ni hade en bra julafton och att ni får en god fortsättning!



kram

2010-12-25 | 12:44:08
Bloggadress: http://annacondas.blogg.se/
kurdisk muslimsk tjej <3 säger:

hej <3

2010-12-25 | 13:53:01
Bloggadress: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Caroline - gravid i vecka 37 säger:

Åå va mysig mage!

Jag hade tänkt att göra ungefär samma sak men orkade aldrig genomföra den, haha! Hoppas att du har haft en mysig jul.

2010-12-26 | 09:35:22
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback