Dag 20 – Den här månaden

Har bara flugit förbi tycker jag.. snart är ju december oxå slut...
Vi har redan gått förbi alla advent och imon är de min födelsedag redan.. herregud!
Men de har vart en bra månad :) Det har hänt endel, och många saker har löst sej till de bättre.
December är en mysigt månad. Jag har än så länge haft en mysig månad :)  Men än är det ju inte slut.
Vi har mysiga julafton, galna mellandagsrean och fartfyllda nyår kvar ! 

Dock blir nog inte min nyår speciellt fartfylld, men man vet ju aldrig höhö!  Prata me marie innan idag, hon bjöd upp mej till henne å kim :) Vi är ett par stycken av vännerna som ska vara där,  blir mat, lekar å alkohol för dom andra då;P
Får väl se vad som orkas med =) Men de är nog som marie säger, jag e nog väldigt pigg av mig för att bara ha en månad kvar av min graviditet, vart me på flera av festerna som varit haha =) Hon själv höll sej mest inne i slutet, men inte jag inte haha :P Jag ska va me. ! :P  Måste ju skåla in året me mina fina ! :D
Och sen vet jag ju att jag kan vila ut hela början av året då de inte väntas något mer jobb efter nyår ;D

Så ja jag är nöjd med december än så länge ! :)


Förra vintern:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback