Dag 18 – Min favoritfödelsedag Dag 19 – Detta ångrar jag

Glömde ju göra denna igår så får köra två på samma !;)

Min favoritfödelsedag vet jag inte riktigt, har ju ännu inte fyllt år än i år, men de va nog en av mina favorit kalas iaf :) De borde ju räknas ändå? eftersom det är igår å idag som ja blivit firad =)
Så ja festen i lördags me tjejerna va den bästa på länge å mycket lyckat så de blir min favorit =)
Och har även haft mycket trevligt idag me släkten, så oxå de en favorit då :)




Mhm ja vad ångrar jag? Jag försöker alltid leva med att inte ångra något. Vad är det man säger? Ångra heller saker du gjorde än saker du inte har gjort.  Men även då försöker jag inte ångra saker jag gör :) Man lär ju sej av sina misstag.
Ångrar kanske att jag inte tog tag i skolan riktigt ordenkligt när jag hade chansen, visst gick jag ut, men kunde ju gjort det me bättre betyg :)
Och sen att jag sålde min lägenhet så fort, kunde gjort det på ett mycket bättre sätt.
Men annars kommer jag inte på något just nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback