Dag 13 – Den här veckan

Den här veckan händer det inte så jätte mycket på vardagarna mer än jobb just nu vad jag vet iaf ... Orkar inte göra så mycket mer haha..  Men däremot e helgen redan planerad :)

På fredagen kommer jag ju sluta tidigare så vi ska på andnings kurs kl 1 :)  Efter de får vi se vad som händer.
Lördagen ska jag fira min födelsedag me massa tjejer ;D Lisa kommer även å visar snoppar för oss, så blir sexparty ;) Så de ska bli skoj!
På söndagen blir de nog kalas med släkten, så ja fullt upp även den dagen :)

Så ja hoppas veckan på jobbet går fort då ja ser mer framemot helgen ;p


Kommentarer
Jessica ♥ Gravid säger:

SV: Mjo, det har du nog rätt i. Ju mindre man har att göra ju saktare går det. Men samtidigt lär det ju vara skönt också att ta det lite lugnt innan det är dags :)

2010-12-13 | 22:06:02
Bloggadress: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback