Dag 11 – Mina syskon

Jag är ensam barn hos min mor och far ihop.. Men har halvsyskon på bådas sidor ! :)

På pappas sida finns de 3 stycken.

Linnea som är 20.
Hanna som är 14.
Jonathan som är 12.

Och på mammas sida finns de 2 stycken.

Christoffer som är 19.
Sandra som är 11.

Har vart barnvakt åt dom allihopa haha :P  Eller a Linnea å Coffe kanske ja inte va själv me så ofta när dom va små, e ju inte så jätte stor ålders skilland på oss.
Men dom 3 andra har man minsan bytt blöja å nattat å lekt med :P haha

A de va väl de, precis som med föräldrarna så tänker jag inte sitta här å skriva privata grejer om dom =) Men ja va säger man, syskon - Oftast älskar man dom, men ibland hatar man dom höhö ! ;)  Syskonkärlek!



Här är jag å mina syskon på min fars sida...  Den är ju inte den nyaste bilden å ja ser ut som en mupp haha!  Men va enda bilden som jag hade där vi va alla ihop så slapp ja lägga upp massa bilder :p




Här e Christoffer.




Och här e Sandra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback