Börjar bra...

Jag börjar min sista arbetsdag bra... genom att försova mej typ 2 timmar haha. Typisk grej som bara jag lyckas med!!
Nej ja försover mej lixom inte typ 15 min som alla andra utan ja vaknar halv 9 hur lugn som helst haha!
Jaja de va väl tur att vi inte hade överdrivet mycket att göra här på jobbet då... är här nu iaf :)
Så om 6 1/2 timma är jag fri :P  Känns otroligt skönt !
Dock vet ja redan nu att om ca 1 vecka så kommer ja sitter där hemma å klaga på att ja inte har något att göra å hade gärna gått till jobbet om de nu inte hade vart att ja hade så ont. Annars hade ja nog kunnat jobba å åka direkt till bb från jobbet;) höhö

När ja kommer hem idag ska jag iaf bara ta de lugnt.. sova en stund på eftermiddagen med gott samvete ;)

Imon är de sista dagen på året, vilket det heller inte känns som =S  . .
Planerna hos Marie blev tyvärr inställda... så nu blir de god middag å grejer hos pappa+familj ist ! :) Oh de är ju itne dumt de heller :P
Vad ska ni göra på nyår? :)


Kram

Kommentarer
Emma säger:

Kul å försova sig så or not... :)

Jag ska jobba imån å gubben jobbar natt, så jag å pojken ska ha tre rätters midda med kompisarna...



Hoppas sista dagen blir bra å att du inte tycker de blir allt för lång tråkigt att gå hemma, sista halvåret vart de pest å pina för mig...

Gott nytt på er..

Kram Emma å jonis :)

2010-12-30 | 09:48:03
Sandra! säger:

Åh, jag har säkert redan köpt "för mycket" saker till Bebis men hur kan man låta bli :)



Jag tror också att jag har haft en relativt lätt graviditet, inget illamående alls ibörjan och det är väldigt bra. Låter jätte jobbigt med foglossningarna, det har jag inte heller haft en enda gång. Jag har en rätt så dålig rygg från början och värken i den har varit det värsta, jobbigt att sova osv. Den senaste veckan har jag haft lite förvärkar och de är inte så sköna :)



Hoppas sista jobbdagen går bra trots den dåliga starten :)

2010-12-30 | 10:01:39
Bloggadress: http://sandraronnfalk.blogg.se/
Caroline - gravid i vecka 37 säger:

Åå va roligt med sista arbetsdagen! :)

Jag har gått hemma sjukskriven sen i september så jag har klättrat på väggarna hela hösten och vintern. Hade tänkt att jobba fram tills jul men så vart det ju inte... Blir så avis på er som klarar av att jobba så länge som ni gör! Tror det betyder mycket psykiskt att kunna 'leva som vanligt' så länge som möjligt.



Ha en mysig dag! Kram kram

2010-12-30 | 10:36:41
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/
Tina 22 år - gravid vecka 34 säger:

Skönt! Jag blev precis sjukskriven idag, ganska oväntat faktiskt, så nu plötsligt vet jag inte vad jag ska göra fram till att bebis är född... :P

2010-12-30 | 11:04:39
Bloggadress: http://www.hejtina.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback