Blir inte förvånad...

Mhm sover jag? Nej...
Har jag sovit? Nej...

Vart tog min trötthet vägen som jag hade innan ? Inte är den kvar iaf.. e väl lite halv seg men verkligen inte så trött så jag kan somna =S
Knappt sovit 5 timmar natten som va å sen sprungit runt på ullared.. så ja ibland undrar jag vart jag får min enerig ifrån bara sådär?

Dock har jag en liten kille som lever galning i magen just nu å har gjort de över en timma nu så hade vart helt omöjligt att kunna somna nu ändå.. börjar göra riktigt ont nu när han hållt på så länge..  va uppe å vagga lite för en stund sen, hjälper ju inte ett skit!! haha

Men jaja... suttit å läst bloggar nu ett tag iaf.. låg lite efter haha.. hade runt 150 inlägg på bloglovin innan.. inte riktigt hunnit me i bloggvärlden denna helgen, varken min egen eller andras :P  Å har fortfarande mycket kvar å läsa.. hehe.

Men ska nog ändå ta å lägga mej strax å kolla klart på Bröderna Karlsson som ja börja på innan å fortfarande inte kollat klart på ;)



Här e föresten min nya gose tröja som jag fick med mej hem från Ullared idag..de enda i klädväg till mej själv :) Kunde inte låta bli så den va så otroligt mysig.. e samma matrial som de e på många av dom mjukaste bebis filtarna..  Mamma tyckte jag såg ut som en tjock liten björn hahaha :P


Kommentarer
Sanna - Gravid i v.29 säger:

sv: haha nää jag veeeeet! kommer ju bli stora som ballonger när mjölken rinner till. :O usch usch, ser inte heller direkt framemot det. ;)



gud vilken mysig tröja du lyckades få med dig hem! :)

2010-12-12 | 09:33:38
Bloggadress: http://saaanna.blogg.se/
MALIN - Längtar efter min prinsessa! säger:

Ja, jag älskar det redan! Picasa alltså :) Så himla enkelt att använda, passar mig perfekt!



Vad söt du är, tröjan ser verkligen hur gosig och skön ut som helst!

2010-12-12 | 10:42:52
Bloggadress: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback