Baka liten pepparkaka!

Efter att ha vart hos far och ätit systers goda lussebullar så blev jag ju oxå sugen på att baka..
Så japp jag satte igång ett litet pepparkaks bak här hemma ;) Men oj va trött i ryggen å kroppen ja blev nu efteråt.. puuh! Får nog bjuda hit nån av systrarna nästa gång å få lite hjälp me bakandet hehe :P





Hos far va de iaf mysigt med lite adventsfika... och syster hade gjort jätte goda lussebullar, kom direkt ur ugnen när vi åt dom.. nom nom nom!! ;D Fick även med en liten påse hem.. mm gott!! :)
Så nu kan ja äta både lussebullar å pepparkakor med mjölk :D Dock e magen fortfarande ganska så full. Så de får nog vänta tills imon ;)

Nu ska jag inte göra många knop mer idag iaf... satte mej här precis nu då de e pause i Beck filmen, tyvärr redan en jag hade sett så blir nog att sitta här en stund å bara ha ett halvt öga på tven nu ist...
Sen blir de nog att lägga sej å glo en film å sova...
Kvälls vecka nu igen så sovmorgon imon ;D


Hoppas ni haft en mysig andra advent ! :)

Kram kram!!

Kommentarer
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag säger:

Vad mysigt med pepparkaksbak. :-)

2010-12-05 | 22:06:26
Bloggadress: http://hannafialotta.blogg.se/
I väntan på Liten - Gravid i vecka 36 säger:

Haha ja just de där med H&M känner jag igen SÅÅ! Vet inte hur många gånger jag lagt iordning en order för att sedan klicka ned rutan :P Och ja, det är faktiskt duktigt av oss! :D

2010-12-05 | 22:36:40
Bloggadress: http://madeleines.se
Sandra säger:

JAG !!! jag vill hjälpa till att baka :):) <3<3<33<3<3<3<3

2010-12-06 | 15:40:37
Bloggadress: http://gullungensandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback