Kärlek . Vänner . Livet!

Idag har vart en såndär riktigt bra och glad dag. En såndär dag då jag bara kan känna tacksamhet för så mycket som finns i mitt liv.

Dagen börja med att jag vakna mycket tidigt som vanligt för obligatoriskt morgon besök på toa haha, men kunde sen somna om en stund till med gott samvete av att man är ledig idag efter jobbat hela veckan :)
Tog mej sedan upp och åt frukost och duscha. Sen blev de på med kläder fort för att åka ner till stan och hämta upp Marie och Madde. Tog och sedan vidare hem till Marie där de måste funnits något i luften, för herregud vilka skrattanfall de blev nästan direkt när vi kom innanför dörren, kan dock oxå ha haft me vissa knasiga komentarer som flög ur våra munnar. såna där kommentarer som verkligen är "säger först - och tänker sen" haha.
Sen blev de kaffe, te å kakor på ballkongen. Där även Lollo joina oss efter ett tag! :)
Där satt vi och prata, pendlade mellan total flum och lite allvar i livet. Blev dock ett par rundor att springa in och ut oxå, jävla gettingar som verkar vara vakna men väldigt sega och sura nu.. mhm.. en anledning och vilja ha lite vinter nu. ;)
Men så skoj vi hade, de bjöds på många goa skratt idag.
Och nu när man väl är hemma och har kurrat ihop sej i sängen och bara tar de så där lugnt, som man känner denna lyckan för vissa saker som finns i ens liv.  De är efter en heldag me såna här vänner som man känner hur lyckligt lottad man är att dom finns där. Idag hade jag äran att träffa 3 av dom.  3 helt underbara människor på sitt eget vis, såna människor det bara finns en av dom, och jag av alla människor har fått turen att träffa dom och ha dom som min vänner.. de är riktig kärlek de!

De är nu i en sån situation som ja lever i mitt liv just nu som man märker vilka som är ens riktiga vänner och verkligen finns där. . och jag har turen att ha fler än en sådan vän.
Jag är lycklig, för jag får både ge och ta emot så mycket kärlek.
Oj så mycket text de blev hehe, men hur många ord jag än skriver så kommer jag aldrig kunna beskriva med ord hur mycket ni betyder för mej och hur mycket jag älskar er. Men orden ger iaf en yta på det, men långt ifrån hur mycket det är..
Vaknar jag upp varje morgon och vet att dessa människor fortfarande finns kvar i mitt liv, så vet jag att vad som än händer, hur olycklig och ledsen men än må vara vissa dagar så kommer allt lösa sej och bli bra igen. De blir det alltid med dom vännerna jag har. 
Underbara vänner, ni vet vilka ni är, och ni betyder. Tack för att ni finns. <3


Du finns där
i min närhet
låter mig
få bara vara
Du ställer
inga onödiga frågor
Du låter mig
få finnas till

Vi behöver inte
alltid prata
din förståelse finns
ändå där för mig
Låter mig få bara vara
och ger mig
en kram när jag vill



"Vänskap för livet"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback