Bra dag ! :)

Oh idag va en bra dag, för idag fick jag äntligen en efterlängtad lön.. har ju inte fått pengar i detta land på två månader sedan ja kom hem, så de har varit lite tufft.. men idag så :P . .så nu e dom flesta räkningar betalda å de känns så skönt! Kyl och frys är på fyllda med massa mat.. bra bra ! :D
Och jag unna mej faktiskt en klippning idag me, hade tänkt å vänta tills nästa månad, men nej ja orkade inte ha kvar detta håret kände jag, så idag åkte de av ! :)
Men oj så trött ja blev framåt slutet av dagen, envisades ju med att hålla mej vaken. Gick av mitt arbetspass kl 7 imorse och höll mej sedan vaken till 3 tiden idag.. då va ja seg haha.
Men åkte och handla tidigt i morse, så tidigt har ja nog aldrig handlat haha, men de va skönt, för va ju inget folk där då :p Värsta pansionären! haha.
Sen hem å ringde min frisör, som då hade en klipp tid till mej vid 12.. så va ju bara å vänta.. vid 11 tiden åkte ja iaf ner till stan å kolla lite innan... Köpte mej ett par leggings så de e typ de enda ja kan ha nu förtiden haha.

Imon är min lediga dag.. :D !!  Då blir de först sjukhuset vid 1 tiden å kolla på lilla hjärtat ! =)
Sen ska ja träffa Marie och köra Flippen till sin far ! =)
Så de är väl vad jag har planerat imorgon !

Sen blir de ju jobb heeela helgen.. usch.. fasar över denna arbetshelg, den e så jobbig.. fre-sön 7;00 . 18;30.. De e fan inte okej!! haha.. Men men de e skönt när de e gjort, och det är helt okej när lönen kommer ;D !
Tur att dom bara har en sån helg en gång i månaden !:)

Nu tänke jag ta och äta lite iaf och se om de finns någon film å kolla på kanske :)

Kram på er!

Mina fiiina flickor!


Har alltid lika kul mer er :D


Galet de blir ibland :P


Har aldrig sagt att vi e normala, men vi har fan så roligt ihop iaf haha !



Marie hälsar på mini haha :D <3



Älskar er tjejer haha.. Underbar dag hade vi där!

Kommentarer
M A R I E säger:

ÄLSKAR DIG MED och knodden me :D <3

2010-08-26 | 16:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback