Lite tidigt va ?

Idag när ja åkte hem från jobbet så åkte ja förbi min mors jobb och hälsa på en sväng, sen efter de gick jag in på öb för att köpa diskhandskar och diskpropp.. å vad ser jag då.. Jo dom har börjat sälja julkandrar.. JUL ?! Såna me choklad i.. hallåå seriöst lite tidigt va?  de är ju fortfarande september.. ja orkade inte gå bort och kolla på dom.. men då funderar man på.. Antigen är det förra årets kalendrar som dom säljer ut nu för att bli av med dom. alltså väldigt sent ute.. eller så är de årets kalendrar å då kan man ju inget annat än å säga. mhm lite tidigt va? Är de nu man snart ska vara färdigt med julhandlandet så man kan börja kolla på påsk godis eller ?  jaa ja säger då de..

Nu är jag hemma iaf,. sitter och äter lite lunch.. sen om nån timma tänkte jag åka upp till gymmet :) jäääj !

Men nu ska ja nog sätta på ett oc avsnitt medans ja äter.. e helt fast i de nu haha. snart första säsongen klar :p


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback