Glajs ! :)

Veckan går framåt och det är snart redan helg igen.. jäääj :) Torsdag imon, kommer nog dock va en ganska seg dag på jobbet då typ alla var lediga imon utan jag =/ blää! men jag är ledig i helgen och de inte dom ;D hoho!!
Kom hem från farmor för en stund sen, va där och åt god kvällsmat precis :) hihi. Himlans tur att jag har henne, annars hade jag nog gått under jorden för länge sen, svällt ihjäl om inte annat haha. Hon e greeejt <3

Nu har jag blivit smart oxå, eller ja, jag ser smart ut iaf ;D haha. Ett av mina par glasögon hämta jag ut igår, hoppas på att dom andra ska komma imon eller på fredag :)
Men ojojoj va ja måste ha sett dåligt, har nog inte riktigt fattat de, för de blev ju en helt ny värld med glajer.. haha.
Träden fick plötsligt löv ist för att vara en grön klump,  jag såg igår att de inte bara är en stor ljud skylt borta på arenan utan det står faktistk borås arena haha.
Jag är ingen trafik fara längre, då jag faktiskt kan läsa skyltar nu och något som ja tyckte va mycket coolt, jag kan se regskyltarna på bilarna jag möter haha :D De visste jag inte ens att det gick :D haha.
Så jag är mycket glad att jag äntligen tog tummen ur röven och gick och gjorde en synundersökning. Jag kan se, jag kan se..wohooo!! haha.









Blev sjukt glad nu ikväll me, sån nörd som man är. haha. Men såg att de hade kommit ut nya avsnitt av one tree hill och gossip girl .. jäääj. OTH säsong 7 heeeere we come. Gossip säsong 3 heeeere we come!! jäääj. Så underbart med höst, då kommer alla bra serier och filmer. Greys börjar nästa vecka på tv oxå vet jag :D
Vilken jäkla nörd man är allstå hahaha! Men så bra ju :P  Undra när desperate börjar, borde ju oxå komma snart då  :P haha
Alla fina höst kläder som kommer oxå... ja de finns vissa goda grejer även med hösten. Bara vi hoppar allt regn och blåst så här hösten en väldigt fin årstid tycker jag :) Tänkt en höstig eftermiddag när solen lysser och det är massa löv i olika färger och himmlen är blå och du har goa varma höst kläder på dej, vilken skön promenad man kan ta då :D hoho.


Neeej nu ska ja kolla på Idol och sen ta me mej datorn in i sängen och kolla på OTH och Gossip hade ja tänkt.. om ja orkar kolla på alla 3.. tar ju nästan 3 timmar haha :P Men blir säkert att ja fasnar i de :P
Får vara trött på jobbe imon ;) haha

God natt.


.

Kommentarer
Lollo - The one and only säger:

Skitsnygg i glajjorna ;)

2009-09-17 | 19:42:24
Bloggadress: http://lollotheoneandonly.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback