Bla bla bla.. dålig fantasi här uppe?!

Hopp hopp då ligger man i sängen redo för att sova.. men kan jag sova ?! Nej ! Hoppas på att kunna snart iaf :)
Imon blir det jobb mellan 12-8. fy tusan vad segt ! Hoppas natten går sjukt segt för jag längtar verkligen inte. Men två dagar sen är det helg :) Längtar till lördag, då ska madde firas.. jääj.. ska va några tjejer först hemma hos mej, madde har fixat lite lekar åså. och sen senare på kvällen får la vi se om det dyker upp lite mer folk =) Vi hari nte direkt planerat så jätte mycket, så får la se om några mer vill va med och partaja :P Sen blir de ju säkert krogen på kvällen me och då träffar man ju mer folk ute :)
Nu ligger jag iaf här och har tråkigt, funderar på lägga in lite musik i min nya mobil :) Förlängde mammas abonemang idag och fick då plocka ut en ny telefon på de.. Ville ju haft samsung tousch nångitng heter den. men sen fick jag beslutsångest i butiken, så de blev en sony ericsson W995 ist haha. Då han killen i butiken tyckte den skulle passa bättre till mej då ja använder min telefon ganska ofta till att lyssa på musik åså, och de skulle inte samsung hålla till speciellt länge då batteriet då se va dubbelt så mycket bättre tid på=) Och fick ju en super kamera på den oxå 8,1 pixel. Lite nice !! :D De är den telefonen som ligger 1,a på toppen på jobbet oxå och många kunder frågar om, och köper =) Så än så länge är jag nöjd :)  Sen fick man 60 gratis filmer som man kunde gå in på en sida och välja och ladda ner, fanns inte så många, utan dom byter emellan åt.. men känns lite halv töntigt att sitta å glo en film på mobilen haha. Men lite kul grej endå :P Kommer nog dock inte användas speciellt flitigt :P
Jaja nu säger jag god natt :)


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback