tröttis.

Oh vilken lugn å skön fredag jag har haft.. riktigt vilat ut i huvet å kropp..
Blev götte å idol idag... Hade min maddusch på besök oxå =) Så vi har har haft en mysig och trevlig kväll framför tv;en i soffan :)  Idol va bra idag me Kungen av pop tema.. michel jacksson :)  Många var riktigt duktiga idag, men tyckte de va rätt att camilla åkte ut, hon har en mycket bra röst men är tråkig på scenen, haft två lugna å tråkiga låtar båda fredags finalerna, så va inget kul att kolla på..
Nu ligger jag i sängen å e ganska tung i huvet, e nog tröttheten som börjar ta över.. men känner ändå inte för att sova riktigt än.. men ska nog gå upp och borsta tänderna nu iaf så gör de iaf inget om ja råkar somna framför datorn =) hehe. Blir iaf att krypa under täcket  ..
Imon är de lördag ? Undra vad för äventyr som händer då? =) De vet ja inte än.. får se hur pigg jag känne mej..

G o d N a t t !



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback