Hur kul är de om man blir sjuk nu då? !

Hvor morsomt er det hvis de blir syke nå? !
Guuud säger jag bara, känns som ja bara blir mer och mer förkyld, kliar i halsen fortfarande oxå, men gör inte ont som tur är. Men irriterande när de ska klia, å näsan är lika kall som en is bit !! mhm. Känner mej lite små frusen här i sägen.. får verkligen hoppas de inte blir värre. För imon är de norge som gäller. Woho ! Dagen vi väntat på ett tag nu, imon är förhoppningsvis första dagen på de nya livet !=) Iaf starten på ett kul äventyr hoppas jag :D
Va på infoteket idag me, min matte kurs ja tänker göra samtidigt börjar inte förrän i jan ! =/ Ja som hoppats på att den skulle börja redan nu i dec. mhm !
Färga mitt hår idag me. gick till mörkare brunt nu igen.. nu är de ju höst :) Blev nöjd med det faktiskt. Lägger väl upp en bild på de sen när ja hittat sladden till mobilen som ja inte vet vart den är just nu faktiskt :S
Nu ligger jag och lyssar igenom lite musik, tänkte göra en liten cd tills imon. kan ju va kul å ha någon ny iaf, nu ligger de mest bara gammal skit i bilen hehe. Å ska ju ändå tillbringa ganska många timmar i den imon !
Men ska väl fortsätta med det nu så ja kan förska sova snart me.. om 7  timmar så ringer kl . . gäsp!

Til nye eventyr - I Norge
God natt.


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback