Highway man !

Blev en luugn fredag även denna vecka =) Dock själv ikväll.. men jobba ju sent.. Sluta strax efter 8 idag, blev att komma hem fort och sätta på tv;en direkt där Idol redan hade börjat utan mej.. Missa den bästa , Erik. Men de vet man ju redan att de va bra !;) haha.
Tycker de va tråkigt att Niklas fick lämna tävligen idag, tycker han va en skön pöjk med mycket energi, Brukade kolla in i hans blogg på tv4 hemsidan emellan åt och han e ju hel crazy och rolig haha :)
Tänkte lägga upp ett klipp ja hitta där han gör en knasig interjuv med Tele2;s idolreporter. Passar ju bra när jag själv jobbar för Tele2 haha !  Lite små skoj var de att kolla på iaf hehe.

Annars har de inte blivit mycket gjort ikväll.. hamna i sängen med datorn nu efter idol, men de va ju ett bra tag sen nu haha. Och såg nu att kl har tickat på ganska bra här.. tusan.. ja som hade massa serier som jag ville se på. Ny avsnitt av både Desperate housewives, One tree Hill och Gossip.. å sen har även en av mina andra serier börjat nu igen me. Lipstick jungle.. haha.. Ja jag vet, jag följer typ alla "brud" serier.. N ö r d ! ;)
Men blir nog inte så att ja kollar på alla dom i natt haha.. Vill komma upp i någorluna tid imon då jag har lite att göra innan jag ska vara hos Säändy på party ! ;D
De får bli på söndag ist ! =) Då ja även hade tänkt att kolla på min dirty dancing film och blev även lite sugen på greas som ja oxå har i dvd hyllan.. älskar musikal / dans filmer..  En favorit är Honey ! Riktigt bra!!

Jaja nu ska ja krypa ner under täcker och kolla på någon av mina serier lite iaf, inte bestämt mej om vilken ännu =) Ska tänka någon min haha ;)


Här kommer klipper ja prata om ovan iaf ! :p




 

 

 

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback