Gå och lägg dej!!!

Det gör jag redan.. men sover jag ? Nej. Ska jag sova. Ja !
Kan jag sova. Nej! Vill jag sova. Ja !!   mhmm 50/50 där alltså..  Jävla natt människa säger jag bara.
Kommer ja ju va hur seeeeg som helst när ja måste upp och tvätta imon å sen till systemet å sen fixa lite andra ärenden i knalleland å sen stressa hemma för att vara hos Sändy vid 6 tiden.. ååhhh !
Ja gäspa assss mycket innan, men nu har de lixom avtagit å e ganska pigg nu om ja själv får säga de! Kasst!
Får väl säga till mej själv på skarpen som Pippi Långstrump skulle ha sagt !!
Gå och sov nu frida ! Å ja sover ja inte nu ja så vankas de smäll !!
Aja gör väl ett nytt försök då ! =)


. Night!


.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback